Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg mijn iphone 4 niet hersteld en bijgewerkt.. " internal error" wat nu ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg mijn iphone 4 niet hersteld en bijgewerkt.. " internal error" wat nu ??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Updaten met iTunes 3. Reservekopie terugzetten Niet zo moelijk dus! |
|
|||
|
|||
Hoe kun je shift+herstellen? Ik heb update via itunes gedownload, waar staatie dan? ^^
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik de vorige 4.3.5 versie vinden??? Want nu doet mijn Iphone 4g niets meer na een DFU te proberen
|
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem en herstel werkt niet!
Recovery mode ook niet! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit- Toch niet. Hij zit nu vast in DFU mode. En nu? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@WDS001: Maar hoe maak ik die reservekopie dan? Is dat gewoon hetzelfde als synchroniseren? En met updaten krijg ik zo'n scherm dat niet alles is overgezet naar de itunesbibliotheek terwijl ik gewoon gesynchroniseerd had.. En hoe zet ik daarna die reservekopie terug?
Sorry voor al die vragen, maar ik snap er niet zoveel van en ik ben echt bang dat ik straks alles kwijt ben |
|
|||
|
|||
Het probleem van de 3200 error ligt bij de servers van Apple, zover als ik weet.
De oplossing is dus niet om de iPhone/iPad opnieuw op te starten of een andere kabel te pakken ofzo, maar gewoon vaak proberen. Dan lukt het vanzelf een keer, zoals hierboven al vaker is gemeld. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hier ziet het er voorlopig goed uit volgens men iPhone staat 5 er op(1maal maar moeten instaleren). nu enkel nog wachten tot alles terug staat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als die klaar is krijg ik wederom error 3200 Edit knop gebruikt: Citaat:
|
|
|||
|
|||
3200 error itunes zelfs in DFU modus
na het door itunes laten downloaden van iOS5 krijg ik een 3200 melding, na het in herstelmodus zetten van me ipod krijg ik weer de 3200 error.
Ik draai windows 7 32bit heb itunes versie 10.5.0.142. Ik had geen problemen met updaten naar 4.3.5 Wat houd die error nou exact in? En hoe kan ik het TOCH installeren? |
|
|||
|
|||
Ik ook. iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
WHOOT!! Update/Herstel loopt.... inderdaad blijven proberen te herstellen bij code 3200. De 38e keer lukte het!
|
|
|||
|
|||
Hier ook een internal error (zonder nummer)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|