Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had ook error 3200,al wel een keer of 6 geprobeerd maar bleef komen en nu in 1 keer doet hij het wel en zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik had ook error 3200,al wel een keer of 6 geprobeerd maar bleef komen en nu in 1 keer doet hij het wel en zit ios 5 erop.
wel gedaan door op bijwerken te klikken (ook herstellen geprobeerd ) dus blijven proberen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
An internal error occurred bij update Help
Tijdens het updaten naar IOS 5 zowal de ipad als de iPhone krijg ik op beide Mac's steeds dezelfde foutmelding, namelijk "De iPhone kan niet worden hersteld. An internal error occurred"
Ik krijg dezelfde foutmelding zowel opp de iMac als de MBpro, bij zowel de iPhone 4 als de iPad 1. Iemand een oplossing hiervoor aub. Alvast bedankt ! Mvg, Den Door. |
|
|||
|
|||
JAAAA HIJ GAAT EINDELIJK WAT DOEN!
na 100 keer op herstellen gedrukt te hebben nadat mn telefoon in dfu vast zat lijkt er eindelijk schot in de zaak te komen! hallelujerrrr! |
|
|||
|
|||
HELP! ik heb geen verstand van updaten, maar ik krijg een foutmelding over 'internal error' o.i.d.
ik lees allemaal verschillende dingen hier en ik weet niet wat het goede is op te doen.. iemand die mij misschien hiermee kan helpen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
alle apps kwijt, hoe krijg ik ze terug?
|
|
|||
|
|||
na vele malen proberen nog geen suc6, ik heb voor de zekerheid het ook op een andere laptop geprobeerd. maar dat helpt ook niet.
software is al gedownload, lijkt me niet dat het aan de apple servers ligt. aangezien er op het moment van de fout geen internet activiteit is. "Just connect your device to your Mac or PC and follow the onscreen instructions in iTunes." |
|
|||
|
|||
Dit klopt, je moet gewoon blijven proberen. 3200 Internal Error betekent dat de server overloaded is. Apple kan de vraag momenteel niet aan. Blijven proberen. Het is mij net gelukt met m'n Ipad 2.
|
|
|||
|
|||
Heb IOS 5 binnengehaald via iTunes, maar als de software is uitgepakt krijg ik de melding "De iPhone kan niet worden hersteld. An Internal error eccurred."
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde probleem! Heb het ook al meerdere keren geprobeerd, maar blijf het ook gewoon proberen!
|
|
|||
|
|||
Waarom moet er elke x een reservekopie gemaakt worden... duurt vet lang en heb het nu al 10x gedaan ofzo! Wordt er gek van!
|
|
|||
|
|||
maar kreeg je deze error na het backuppen (dus als die al begint met installeren) of tijdens het downloaden van de firmware? (aangezien ik de update zelf al binnen heb...)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan er anders iemand mij een link geven met de goeie versie van iOS 5 zodat ik die kan manueel restoren? |
|
|||
|
|||
Ik heb een reservekopie gemaakt. Als ik nu update komt dus sowieso alles goed? niet dat ik dadelijk alles kwijt ben. Blijven mijn smsjes en whatsapp berichten ook bewaard? En hoe moet ik als ik ios 5 heb geupdate de reservekopie terugzetten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik back-up nu op mijn iPhone. Een uur later krijg wis ik per ongeluk een belangrijke sms. Geen nood, want ik heb een back-up in iCloud. Dus ik wil mijn MacBook Pro opstarten en laat ik de pech hebben dat mijn schijf gecrashed is. Nog steeds geen nood, want mijn toestel back-up staat in de iCloud. Dus ik doe een nieuwe schijf in de MacBook, doe een clean install en wil de back-up terugzetten op mijn toestel die in de iCloud staat. Hoe doe ik dat? |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om mijn lockscreen in iOS5 aan te passen zodat opkomende agenda-items ZONDER REMINDER er weergegeven worden? (à la lockinfo dus)
|
|
|||
|
|||
@!q@!$@#$@!$%!#$@$!@#$ TIJDENS HET UPDATEN KRIJG IK WEER 3200 aaaah WORDT GEK MAN
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wanneer ik dit doe gaat dat cirkeltje (zandlopertje?) lopen, en gebeurt er niks, hoe lang ik ook wacht. Whats wrong? |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|