Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone helemaal vast gelopen, krijg constant het apple tekentje en daarna het laad tekentje, op mijn ipad lijkt het te lukken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone helemaal vast gelopen, krijg constant het apple tekentje en daarna het laad tekentje, op mijn ipad lijkt het te lukken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kap ermee voor vanavond, want ik heb genoeg van dat trial and error geklooi! Ga later deze week wel updaten. |
|
|||
|
|||
Het is mij nu gelukt en ios5 is geinstalleerd op mijn ipad.
|
|
|||
|
|||
IPad update duurt nu al 2,5 uur en is nog niet klaar, het downloaden duurde al een eeuwigheid. Kan de spanning niet meer aan!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een naaiers!~~ eindelijk nieuwe update~!!! nu fout 3200 waarom????
|
|
||||
|
||||
Ik kan helaas ook niet updaten vanaf mijn iMac.
ik draai OSX lion (laatste updates heb ik geinstalleerd) Als ik mijn iPad wil updaten krijg ik de volgende melding: "de Ipad "ipaddjko" kan niet worden hersteld. An internal error occurred" Ik draai nu op ios 4.3.3 met JB Ook heb ik mijn iPad al een keer in DFU mode gezet en daarna een update uitgevoerd, ik krijg dan dezelfde foutmelding
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jah... heb zelfde probleem:S
|
|
|||
|
|||
Hier een oplossing voor fout 3200.
Rechtermuisknop op itunes.exe -> als administrator uitvoeren. Succes allemaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben dit probleem idd ook, geen jailbreak... vannacht en anders morgen nog maar even proberen
|
|
||||
|
||||
Zijn de servers bij Apple Blijf proberen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon heel de tijd op herstel drukken en dan moet tie het uit eindelijk doen, ik en die vriend hebben nu alle 2 onze iPad door de keuring van apple. dus nu alle twee aan het herstellen naar iOS 5. SUCCESS!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus! Kan ook toeval zijn, maar na 3 pogingen met 3200 foutmelding. De eerste poging in vliegtuigmodus succesvol!
|
|
|||
|
|||
bij shift+herstel moet je toch een firmware aanwijzen???
|
|
|||
|
|||
Ik heb een goede oplossing!
Stop allemaal met proberen totdat iOS5 op mijn iPhone staat! |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|