Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet wanhopen (heb ik nml wel even gedaan) het lukt met herstellen!!! Dus na downloaden foutcode....aangekoppeld blijven en op herstellen drukken........en opeens zie je het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet wanhopen (heb ik nml wel even gedaan) het lukt met herstellen!!!
Dus na downloaden foutcode....aangekoppeld blijven en op herstellen drukken........en opeens zie je het balkje lopen op iphone nen gaat er vanalles gebeuren.... Succes iedereen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wil even melden dat in de final de hotspot functie weer is uitgeschakeld...
DUS ALS JE OP DE GM ZIT, blijf er lekker opzitten!
|
|||
|
|||
Er komt schot in de zaak!
Eindelijk! |
|
|||
|
|||
Ik heb de update er goed op gekregen, maar in mijn iPhone 4 zijn zowel de twitter services als iCloud greyed out. Ik kan ze beiden niet selecteren onder Settings.
Iemand dit ook? En wat moet ik doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd of jouw muziek wel in je iPod terug te vinden is. Bij mij is die leeg op de telefoon maar vol aan iTunes. |
|
|||
|
|||
Dit heeft waarschijnlijk met overbelasting van de servers van Apple te maken. Momentje geduld aub dus ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En vanuit waar in mijn toestel kan ik dan een zojuist gemaakte back-up terugzetten? Dus 10 minuten terug maak ik back-up, 5 minuten later wis ik een belangrijke sms. Wil dus die back-up terugzetten van 10 minuten terug. Maar die back-up staat niet in mijn iTunes omdat de back-up naar iCloud is gezet. Dus hoe zet ik de back-up terug? |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik zojuist het populairste topic op deze site gemaakt xD
Hier nog steeds geen oplossing... probeer alle geruchten uit maar ik denk dat het gewoon blijven proberen is |
|
|||
|
|||
@ Michael: Ik heb nu een reservekopie (heb ik aangeklikt, geen flauw idee waar ergens die reservekopie nu zou moeten staan), maar ik heb hier allemaal geen verstand van en ik ben bang dat het helemaal gaat mislukken en dat ik straks alles kwijt ben..
|
|
|||
|
|||
Ik had ook eerst de firmware gedownload en als je dan op
bijwerkejn klikt krijg je error 3200, gewoon een paar x proberen.................. |
|
|||
|
|||
iemand die ios 5 wilt delen? want duurt een eeuwigheid om binnen te halen. heb de 3gs
|
|
|||
|
|||
klopt geen zorgen,
instaleren, daarna kun je alles terug zetten vanaf je itunes. |
|
|||
|
|||
bij mij leek die wat te doen maar bij het opnieuw opstarten was het precies weer het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vanaf daar kan je je iCloud backup terugzetten. |
|
|||
|
|||
Is zoals eerder gezegd enkel en alleen door de drukte op de Apple Server. Het loopt namelijk fout bij de controle bij Apple.
Blijven proberen brengt soelaas. Proberen... proberen... Of even wachten en proberen ... Bij mij lukte het na poging 21 ... |
|
|||
|
|||
Mijn itunes herkent mijn iphone niet meer nu hij heel de tijd in DFU staat. Apple logo verschijnt, dan zandlopertje, dan voorgangsbalkje en niets meer, terug apple logo, zandlopertje, voortgangsbalkje,..... altijd hetzelfde. :s
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik ios 5 erop geeft elke keer error aan!!?? (3200)
|
|
|||
|
|||
icloud
kun je ook andere email accounts zoals exchange en gmail met icloud mail (@me) syncen?
|
|
|||
|
|||
Na een kleine drie uur en veel irritatie over error 3200 nu ook iOS 5!
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|