Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jeeeuj ik zit op iOS 5 =D Nu ff snel (tethered) jailbreaken!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jeeeuj ik zit op iOS 5 =D Nu ff snel (tethered) jailbreaken!
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat me opvalt is dat"overige" nu volgelopen is met???? terwijl dit voor de update leeg was .. gaat om 5 gb.....
|
|
|||
|
|||
Gewoon blijven proberen.
Ik kreeg de 1e keer een foutmelding dat de restore niet op de Apple servers kon worden verifieert. Nu op dit moment de 2e keer is m'n iphone aan het restoren. |
|
|||
|
|||
Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's beheren" aan hebt staan?
Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben het al de hele avond aan het proberen met mijn iPhone 4. Met de iPad 2 was het geen probleem, meteen om 19:00 uur raak. Ik krijg ook bij het herstel een foutmelding; ''An internal error has occured.'' That's it. Geen nummer of wat dan ook.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg na het downloaden van iOS 5, maar vóór het installeren de foutcode -50.
Ik kan wel doorgaan, maar niet met een reservekopie. Ik ben bang dat ik alles kwijtraak, want mijn synchronisaties zijn niet terug te zien in mijn reservekopieen. Maw ik heb het idee dat dat 2 verschillende dingen zijn. Wie weet raad?! |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad te druk. Nu ongeveer 15x geprobeerd. Met automatische download, maar ook zelf de iOS5 file gedownload. En allemaal de keren de 3200 melding. Gewoon blijven proberen en hopsa....hij is nu bezig!
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu enkel nog een zwart scherm en als ik dan toch iphone aankrijg, moet ik hem in itunes herstellen en zelfs dat lukt nu niet meer. Wat nu ?????
Kan nu dus niet meer doen. Graag tips ! |
|
|||
|
|||
welke link gebruik je dan om te downloaden???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg alleen de melding:
De iPhone kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build. Het is een 3Gs met jailbreak op 4.3.5. Meer mensen met deze uitdaging? |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik mijn scherm van het 'Koppel USB aan iTunes' af????
Ik kan helemaal niets met mijn iPhone nu!? |
|
|||
|
|||
Ik heb het nu ongeveer 30x geprobeerd geef me iphone even een half uurtje rust en probeer het dan nog een keertje kijken wat het dan doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu met een andere iPhone 4 aan het proberen, kijken of dat wel werkt.. |
|
|||
|
|||
Is Imessage hetzelfde als het sms icoon?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben meer mensen last van icloud email? Ik kan geen mail versturen namelijk. Hij zegt dan dat de smtp server "p05-smtp.mail.me.com" failt.
Als ik dan de gmail smtp server als secundair instel werkt het wel, maar ik wil dus juist vzn mn gmail af... |
|
|||
|
|||
error -48 bij reservekopie
Ik krijg tijdens maken van reservekopie na bijwerken naar ios5 een foutmelding error -48. Met bericht: als u doorgaat, gaat al het materiaal op deze iPhone verloren. Wat nu?
|
|
|||
|
|||
hi, ik heb ios5 gedownload voor instal op ip4, echter bij sync na reservekopie gemaakt te hebben pakt itunes iOS5 uit en dan komt de foutmelding dat er een interne fout is en er niet verder kan worden gegaan. Bij meer info heb ik alle topics afgehandeld, maar blijft hangen, help zo dicht bij en toch zo ver weg..........
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|