Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) GElukkig ben ik niet de enige met fout 3200 zie ik hier.... Blijven proberen dus? Wat een puinhoop zeg bij apple... jammer dit!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fout 3200
GElukkig ben ik niet de enige met fout 3200 zie ik hier.... Blijven proberen dus? Wat een puinhoop zeg bij apple... jammer dit!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zit bij herstel uuuh poging 12 nu net bij herstel een foutmelding maar we komen verder. hope dat me ouders ni thuis komen dan moet ik pitte
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me uitleggen waarom mijn iTunes mijn iPhone nu helemaal niet meer herkent? Hoe kan ik dit veranderen?
|
|
|||
|
|||
GELUKT!
Ik ben al sinds 20u bezig om het te installeren. Altijd foutmelding, maar EINDELIJK heb ik iOS5 erop gekregen. Gewoon 100x opnieuw proberen, en uiteindelijk heb je hem wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb pc afgesloten en een andere usb poort genomen (directe op achterzijde pc) en meteen ging alles goed. Wie weet helpt het bij anderen ook. Greets Rob |
|
|||
|
|||
eindelijk vanaf 8 uur bezig en gaat de software installeren hopen dat ik niet andere foutmeldingen tegenkom
|
|
|||
|
|||
Bij het updaten naar iOS 5 (het installeren ervan) geeft ie steeds aan dat m'n iPhone niet hersteld kan worden. Foutmelding 3194.
Moet ik het gewoon blijven proberen en proberen of moet ik iets anders doen voor ik kan updaten? |
|
|||
|
|||
Jep. Nu ook de iPad2 geupdate naar iOS5!!
Gewoon blijven proberen!! iPhone4: 6 keer geprobeerd iPad2: 16 keer geprobeerd |
|
|||
|
|||
nice link gevonden het duurt nog 5 min
|
|
|||
|
|||
Bobels weer, tis idd dat zodra itunes verbinding gaat maken met apple en het herstel gaat controleren dat die fout omhoog komt zou het dan toch met overbelasten apple te maken hebben. En ik had mn ipad nu in flightmodus staan, dat geeft dus helaas geen lucht zoals dat bij lastboyscout wel bleek te werken......
|
|
|||
|
|||
Alé, nog de apps erop zetten en we zijn vertrokken (hopelijk..!) Gelukkig niet teveel miserie gehad, slechts 3x foutmelding!
|
|
|||
|
|||
thanks, ga ik proberen!
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me helpen? Hoe laat ik iTunes mijn iPhone weer herkennen?
|
|
||||
|
||||
ja klopt bij mij ook het probleem kon niet upate internal error? ipad 2 geen jailbreak, in vliegtuigmodus gelijk oke! bedanktgoede tip!thanks
|
|||
|
|||
Telefoon staat al in vliegtuigmodus trouwens.
|
|
|||
|
|||
iOS 5
Ik heb net iOS 5 op mijn iPhone 4 gezet en nu krijg ik apps zoals whatsapp, twitter, wordfeud enz. niet meer geopend!! Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vooralsnog lijkt mijn iPad dus naar de filistijnen, wat mooi *** is om het maar even op zijn Hollands te zeggen. Laat 'm vannacht maar lekker door rebooten in de hoop dat een compleet lege accu een ander resultaat gaat geven.
|
|||
|
|||
Geen foutmeldigen gehad wel een probleem met iMessage die zichzelf uitschakeld iemand anders ook problemen mee?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|