Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist tot 4 keer tevergeefs geprobeerd mijn iPad 2 te upgraden (Error 3200) Vervolgens de PINCODE uitgezet Daarna een soft-reset (home + on/off ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 succes!
Ik heb zojuist tot 4 keer tevergeefs geprobeerd mijn iPad 2 te upgraden
(Error 3200) Vervolgens de PINCODE uitgezet Daarna een soft-reset (home + on/off button ingedrukt houden) Hierna is het gelukt, wellicht helpt het iemand anders! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat nu?
Eerst iPhone herstellen naar fabriek en dan updaten naar iOS5? |
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone in vliegtuig modes gezet, en nu krijg ik de foutcode niet meer!!!
|
|
|||
|
|||
IK heb een ipod touch 4g.
Ik wou dus ios 5 op mijn ipod zetten zodra het uit was. Ik heb itunes 10.5 dus dat zit goed. maar ik heb het er nu nog steeds niet op. als ik namelijk mijn ipod aan mijn computer koppel dan komt itunes. Maar dan krijg ik een pop up van: Er is een nieuwe ipod software beschikbaar. Alleen dan gaat het over ios 4.3.5 en niet over ios 5 Dat is dus mijn probleem. Dus ik krijg een pop up van ios 4.3.5 dat ik die kan downloaden maar ik wil ios 5. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos en ik ios 5 er op kan zetten???? Alvast bedankt, Gr adriaan |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem... Hij pakt het pakketje uit, gaat kijken bij Apple, bereid iPhone voor en *BOEM* foutmelding (3014, maar heb meer dan genoeg ruimte op mijn internal HDD )
|
|
|||
|
|||
Naar al zeker 20 x het te hebben geprobeerd loopt het steeds wel dat balkje, maar net op het laatste moment kapt ie ermee en krijg ik code 3200..
Had ik maar nooit nu willen updaten |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
na 5 keer proberen dacht ik yes het lukt maar nu ineens geeft tie aan fabrieksinstellingen en zet nu ineens reservecopie terug..geen idee wat er nu aan de hand is
|
|
|||
|
|||
Lolwut!
Citaat:
|
|||
|
|||
An internal error occurred bij update
Zowel op mijn vrouw Iphone3GS, als op die van mij zelf (ook3GS), verschijnt na het uitpakken van de software volgende foutmelding : "An internal error occured".
Zou dit te maken hebben met de overbelasting van de servers of ligt het aan de instellingen van onze Iphone ? Graag steun, reactie, tips... Edtowapi |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
halloo, ik krijg ik die melding ook 3194 snap er even niks van
|
|
|||
|
|||
Na heel veel gekloot met foutcode 3200 en maar blijven proberen is het me dan toch eindelijk gelukt. IOS 5 staat er op en is nu bezig al me apps terug te zetten.
|
|
|||
|
|||
Ga het proberen ! Thanks
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is onbekende fout 0014 trouwens ook gewoon een server overbelasting? Die heb ik er voor de afwisseling inmiddels al 2x tussendoor gekregen.
|
|
|||
|
|||
zelfde hier dacht dat aan mijn iphone lag gelukkig ben nie alleen hoopelijk lukt het nu
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al een backup gemaakt en deze apart gezet. Is het echt veilig?
|
|
|||
|
|||
Jaaa!! vliegtuigmodus heeft mij ook geholpen. Of gewoon geluk gehad!
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|