Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees hier vanalles over iCloud backup, maar ik heb een reservekopie in itunes gemaakt. Is dit hetzelfde? Want voor zover ik weet heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik lees hier vanalles over iCloud backup, maar ik heb een reservekopie in itunes gemaakt. Is dit hetzelfde? Want voor zover ik weet heb ik geen icloud.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In vliegtuigmodus maar gaf toch Internal Error, dan maar opnieuw proberen
|
|
|||
|
|||
Bij een foutmelding (An unknown error occurred) tijdens het updaten/restoren moet je gewoon blijven proberen. Blijven op herstellen/updaten drukken. Na een tijdje werkt het echt!!!!
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem
en als ik tinyumbrella probeer dan krijg ik error 3014 |
|
|||
|
|||
hier alles van de eerste maal gelukt. Moest alleeen een engele geduld hebben eer alles terug stond via itunes.
succes iedereen die nog bezig is ! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gewoon een paar keer proberen. De derde keer is het met de iPhone gelukt. Nu de iPad nog.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op mijn ipad 2 bij instellingen heb je bij algemeen Wi-Fi itunes synchronisatie:
Er staat; synch automatisch met itunes op uw computer als uw ipad is aangesloten op het lichtnet en verbonden met een Wi-Fi netwerk. Mijne laptop die staat open, mijne Wi-Fi is dezelfde die ik gebruik en de ipad is aangesloten aan stopcontact maar ik kan nikske doen?? Er staat onder synch nu; synch wordt hervat als xxxx pc beschikbaar is? Wat doe ik verkeerd dan? Dan berichten gebruiken, dat zou moeten gaan, maar het lutk niet; ik zie wel de namen van de mensen staan maar als ik erop klik zie ik alleen maar bv deze hun logo en that's it. Heb al zitten zoeken maar zo begot nie weten hoe ik naar mijne maat die op z'n iphone 3gs ook ios 5 nu heeft berichten moet sturen? |
|
|||
|
|||
Duurt de reservekopie bij jullie ook zo lang
|
|
|||
|
|||
Ik had precies hetzelfde probleem. Vreemd genoeg deed hij het na een aantal keer proberen(ongeveer 7x volgens mij) ineens weer wel, tenminste.... hij is nog steeds bezig, maar de voortgang is veel verder dan dat hij eerder kwam.
De enige tip die ik je kan geven is nog een aantal keer proberen, want dat helpt bij mij wel. |
|
|||
|
|||
Haha net opeens error 3004 ertussen door. Leuke afwisseling van 3200!
|
|
|||
|
|||
Krijg ios 5 niet gedownload op itunes.
IK heb een ipod touch 4g.
Ik wou dus ios 5 op mijn ipod zetten zodra het uit was. Ik heb itunes 10.5 dus dat zit goed. maar ik heb het er nu nog steeds niet op. als ik namelijk mijn ipod aan mijn computer koppel dan komt itunes. Maar dan krijg ik een pop up van: Er is een nieuwe ipod software beschikbaar. Alleen dan gaat het over ios 4.3.5 en niet over ios 5 Dat is dus mijn probleem. Dus ik krijg een pop up van ios 4.3.5 dat ik die kan downloaden maar ik wil ios 5. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos en ik ios 5 er op kan zetten???? Alvast bedankt, Gr adriaan |
|
|||
|
|||
@WDS001: Oke, dus na de reservekopie gewoon updaten? Ookal weet ik niet waar de reservekopie is opgeslagen?
Haha ben echt bang dat alles mislukt en kwijtraakt enzo |
|
|||
|
|||
Heb je toevallig Little Snitch draaien? Daar zat bij mij het probleem. Heb deze eventjes uit gezet en toen werkte de update gewoon.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
laatste update voor vandaag: het is gelukt, gewoon blijven proberen.
Als je kijkt hoeveel miljoen IOS devices er de laatste 12/24 uur geüpdate worden is het niet onwaarschijnlijk dat er file ontstaat blijkbaar. succes aan de overigen Jeuke |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou al fijn zijn als "Bijwerken" niet steeds zou betekenen dat er wéér een backup wordt gemaakt voor hij probeert iOS5 te installeren... |
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem! Alles is gedownload dan begint hij met uitpakken en daarna is het afgelopen :S
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|