Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zow download tijd wordt groter en groter...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zow download tijd wordt groter en groter
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hij haalt um binnen nu!!
|
|||
|
|||
Hier ook bezig met update
|
|
|||
|
|||
ik ben hem nu aan het downloaden... waarschijnlijk doen meer mensen het momenteel want niemand is meer op de forum
|
|
|||
|
|||
Me too! 3GS en IPAD 2 komen binnen waaien nu @ 740KB/ps
|
|
|||
|
|||
Tralala.. Mijnes is begonnen met downloaden
|
|
|||
|
|||
Ik heb een beta van ios 5 erop. Hij geeft aan: deze versie van ios (5.0) is de nieuwste.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Schiet niet op... blijft op 4 minuten hangen.
inmiddels nog 3... |
|
|||
|
|||
Mijn iPad laadt nu iOS5........
|
|
|||
|
|||
eindelijk, nu hopen dat de release voor iPad en iPhone hetzelfde is anders twee keer 750MB downloaden... en het gaat al zo snel zie ik
|
|
|||
|
|||
trouwens als je geen versie 4.3.5 hebt en hij vraagt wil je updaten naar 4.3.5 moet je oke drukken daarna vraagt hij of je ios 5 wilt downloaden
|
|
|||
|
|||
ben aan het downloaden
|
|
|||
|
|||
Hele wereld is iOS 5 nu van Apple's servers aan het trekken, gek dat het zo lang duurt haha.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is verdomd knap als je ze op allebei al hebt staan. Ik was geloof ik de eerste die hier melde dat het werkte om 19.02 en bij mij is ie nog aan het downloaden met ondertussen een wachttijd van 18 min ( bij het begin stond ie op 9 ).
edit: Hij springt nu naar 3 min edit: Nu weer naar 14 min het blijft spannend zo alsof je je kado al ziet maar nog niet uit mag pakken |
|
|||
|
|||
Ik ben m al aan het downloaden! Nog 12 minuten.
|
|
|||
|
|||
Ben hem ook binnen aan het halen.. ben benieuwd
|
|
|||
|
|||
Daar moet je niet zoeken, je moet toestel aan iTunes hangen en dan naar updates zoeken via apparaatbeheer.
|
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|