Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met een jailbreak wel....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Met een jailbreak wel.
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geduld hebben op de untethered jailbreak of als je ongeduldig bent tethered jailbreaken (tenzij je oude bootrom hebt) en dan een tweak installeren hiervoor. Heb ik ook gedaan werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Zoals jullie kunnen lezen in mijn onderschrift heb ik een iPad 1 en een 3GS. Ik ben al vanaf gisterenavond bezig om beide devices op iOS5 te krijgen. Ik heb al van alles geprobeert, maar niets lukt. Ik krijg de software niet gedownload. Telkend bij ongeveer 320-330mb stopt hij met downloaden en geeft een foutmelding -3259. Ik heb ook al geprobeert zonder firewall, maar hetzelfde resultaat. Ook in de restore mode gebeurt hetzelfde.
Via de directe download van de software, deze krijg ik binnen als een zip, heb ik een ander probleem. Ik krijg hem niet uitgepakt zonder allerlei foutmeldingen. Via shift+herstellen ziet hij de pakketjes niet als ze niet uitgepakt zijn. Jullie begrijpen het al, ik begin desperaat te worden. Kan het zijn dat mijn computer de boosdoener is, bijvoorbeeld doordat ik te weinig ruimte op de c-schijf heb? (7,5GB) ik weet het niet meer! wie heeft een oplossing? Bassmanjunior
|
||||
|
||||
Hier je FW downloaden: iPod, iPhone and iPad Firmware Download
Vervolgens 're-name' je het bestand van .zip naar .ipsw en vervolgens shift + herstellen en dan de goede versie pakken en dan is het geregeld! |
|
|||
|
|||
Geen idee of iemand dit al heeft gepost. (heb geen zin om 56 pagina's door te lezen ) Maar kwam er net achter dat wanneer je gebruik maakt van de GM versie van ios5 dat je dan niet de mensen ziet die sinds gisteren met de reguliere update iMessage hebben verkregen.
|
|
|||
|
|||
wat een vage update dit, de verwachtingen komen weer niet uit bij mij althans..... hoe kan ik nu de twitter intergratie gebruiken op me ipad????? en hoe kan ik nou widgets in dat notificatiecenter zetten????? en hoe kan ik nou in godsnaam iets in dat notificatiecenter zien, volgens mij doet die het gewoon niet... krijg heel de tijd dingen binnen maar er staat niks in dat notificatiecentrum....
|
|
|||
|
|||
Dank voor je snelle antwoord, ga het nu proberen.
Bassmanjunior |
|
|||
|
|||
Ik krijg het niet voor elkaar om twitter/ Facebook / whatsapp te laten verschijnen in het notificatie centrum. Heb alle meldingen juist ingesteld , maar ze verschijnen niet , iemand een idee ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 11:39 ---------- Citaat:
Succes ! |
|
|||
|
|||
nou alles goed en soepel verlopen en werkt super
ik ben er blij mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
let wel op dat je je oude apple account gebruikt hiervoor. |
|
|||
|
|||
een goedemorgen bij mij is update van ipad en iphone goed verlopen. Alleen snap ik iets niet.... bij iphone kan ik in instellingen zowel icloud als twitter niet aanklikken deze zijn lichtgrijs.... ik kan wel inloggen bij icloud op internet en daar ook iphone zoeken. Weet iemand raad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3 korte vraagjes.
- Hoe sync ik een iPad en een iPhone nu met elkaar? Is daar een speciale button voor of..? - Mensen die gebruik maken van iMessage met mij geven aan dat ze zien dat ze met mn mailadres in gesprek gaan en denken dat de berichtennaar mn mailbox gaan terwijl ik ze gewoon op mijn iPhone binnenkrijg. Andersom zie ik dit niet bij hun. Wat is dit? - Hoe kan ik op m'n iPad verdergaan met een gesprek in iMessage dat ik op de iPhone voer? |
|
|||
|
|||
Na mijn update heb ik toch enkele vragen en hoop dat iemand mij kan helpen.
- Mijn muziek van het iTunes account thuis staat niet op mijn iphone, alleen de apps die ik via werk heb gedownload. Is dit te herstellen? - Al mijn apps zijn NIET te openen vanwege 'geen verbinding' Hoe kan dit? 3G is gewoon operationeel! - Krijg sowieso steeds melding dat ik geen verbinding heb! Ook als ik iMessage wil aanzetten Iemand? |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik notificaties ontvangen??? alles aangevinkt maar ik ontvang niks???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat kan inderdaad. In eerste instantie komen je Apps en contacten niet op je iPhone terrecht. Dus zorg wel dat als je je iPhone hebt aangesloten aan je pc of laptop, dat je eerst op de naam van je iPhone klinkt in het linker kolommetje in iTunes. Je krijgt dan in het hoofd venster verschillende tabbladen te zien. Ga deze allemaal na en vink aan wat je wilt hebben Als je alles hebt aangevinkt klik je op toepassen Succes ! |
|
|||
|
|||
Ik blijf deze foutcode krijgen..! Ik weet dat er problemen zijn wegens de drukte echter heb ik niet te maken met een foutcode '3200' of internal errror oid. maar deze melding! Met mijn iPad het zelfde probleem, Daar heb ik inmiddels wel iOS5 opstaan maar via de windows laptop gedaan! (geen backup dus lege iPad) |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|