Het grote iOS5 topic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu had ik, zeg maar, een stuk of 350 apps op mijn iPhone staan. Op mijn Mac had ik ze er allemaal afgedonderd. Had iCloud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nu had ik, zeg maar, een stuk of 350 apps op mijn iPhone staan.
Op mijn Mac had ik ze er allemaal afgedonderd. Had iCloud toch wel zo intelligent verwacht dat die in ieder geval wist wát ik op mijn iPhone zou hebben staan en op welke positie. En anders zou die informatie wel worden opgeslagen in de reservekopie toch? Nee dus. Heb mijn iPhone geupgrade naar Windows 5.0 (...) en heb ook de reservekopie terug gezet. Ik heb weer een werkende iPhone!!! Maar kan wel helemaal opnieuw gaan beginnen. De reservekopie heeft inderdaad onthouden dat ik 9 bladzijdes had in mijn iPhone voor de apps.. Die heeft ie al mooi voor me gereserveerd door zo hier en daar icoontjes neer te zetten met apps die oorspronkelijk van Apple zijn. Wat betreft de rest heeft Apple blijkbaar poep aan en zo intelligent is het systeem dus blijkbaar niet. Hey Tim, als je dit leest! Als je in het vervolg een reservekopie laat maken van een iPhone, laat er dan in opgeslagen worden wélke apps ik had en op welke positie ze stonden. Desnoods kan een iPhone ze achteraf alsnog volautomatisch downloaden uit jullie wolk... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft niemand een idee hoe ik de iphone uit het opstarten haal ? Start telkens op met appel logo dan de draai cirkel vervolgens start hij weer op en beginnen we weer opnieuw .........graag een reactie pleasssse
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem weet iemand wat je dan moet doen? Ben overal aan het zoeken maar vind maar niks.. Als iemand het weet graag een reactie..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb het zelfde probleem, de volgende stap is dat hij niet eens meer aangaat. Wat een *** update is dit zeg, *********** zeg... heeft iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem! Om wanhopig van te worden!! Hopelijk morgen als ik weer wakker wordt een oplossing!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb DE oplossing voor foutcode 3200 ondekt ! Je moet je iphone in Restore mode zetten !
Stap 1 Koppel je iPhone los van je pc en zet je iPhone volledig uit. Stap2 Hou nu de Home knop ingedrukt en sluit je iPhone aan je usb kabel. Stap3 Als het correct is zie je nu het startschermpje zoals je hem voor het eerst aan zette uit de doos. Stap4 Klik nu op Herstellen Je iPhone installeerd nu iOS5 Succes !! Wil je zeker zijn dat je de juiste handelingen doet is er een filmpje op YouTube te vinden betreft de Restore mode How to Guide : Put your iPhone in Restore Mode & Get your iPhone out of Restore Mode - YouTube Succes ! Citaat:
PS: Je bent je contact gegevens en je apps NIET kwijt !! Je moet even de tabbladen in iTunes nalopen of alles wel correct is aangevinkt Succes !! Laatst gewijzigd door insanity83; 13-10-11 om 13:39. |
|
|||
|
|||
iOS5 loopt (na de 5e keer)
Citaat:
- "Home" en "reset knop" ingedrukt houden ook als het apple logo komt. - als dit weer verdwijnt dan de "reset knop" loslaten en "home" vast houden. - het iTunes plaatje verschijnt dan. - in iTunes "Restore" -> Voila !! het werkt (na de 5x keer) !! iOS5 loopt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
eerder in deze topic gelezen dat harde reset.. home en powerbutton tegelijk 10 sec indrukken een uitkomst bied!
|
|
||||
|
||||
ik kan niet updaten want ik krijg een foutmelding: 3173
wat betekend dit??? kan iemand mij alsjeblieft helpen ik weet niet wat ik moet doen en wil zoo graag 5.0! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry hoor maar begin me nu toch wel te irriteren aan mensen die niet lezen en dit topic helemaal volspammen wardoor de juiste en goede info bijna niet meer te vinden is, maar goed..... boor de zoveelste keer dan maar: De servers van apple zijn overbelast, gewoon blijven proberen uiteindelijk lukt het wel. |
|
|||
|
|||
@villa-verde Niet gelezen dat men iOS5 dan al op de pc had moeten hebben Vandaar de hele duidelijke uitleg
Succes iedereen! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 00:54 ---------- @ronald24e volg mijn aanwijzingen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@villa-verde Staat niet aangegeven dat je je iPhone in Restore mode moet zetten. DFU en Restore mode zijn twee verschillende dingen
|
|
|||
|
|||
Ik weet dat de servers overbelast zijn en dat je moet blijven proberen maar ik hoor de meeste mensen hier klagen over de error 3200 maar ik krijg de hele tijd de melding: Sw iPhone van '...' kan niet worden hersteld. This device isn't eligible for the requested build.
is dit anders als de eror? en hoe kan ik ios5 er wel op krijgen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
helaas , ik denk dat je net geluk heb gehad bij mij werkt het namelijk niet nog steeds de 3200 error |
|
|||
|
|||
@mantuen heb je de firmware al wel op je pc staan?
Zoja is het wellicht handig dat je Shift+Herstellen doet, zodat direct de juiste firmeware geselecteerd is Ikzelf had alle oude firmware verwijderd en enkel iOS5 in het mapje staan. Voor Windows gebruikers is dat de locatie: C:\Documents and Settings\%USER%\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates Mocht je geen enkele andere firmware in deze map hebben staan is Herstellen voldoende. Succes ! |
Labels |
ios5 updaten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote Push Topic | tbeumer@ | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 00:52 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|