//

Iphone 4s unlocked

Iphone 4s unlocked discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn vader gaat eind november naar amerika en hij zou dan een iphone 4s kunnen meenemen, maar is de iphone 4s daar dan al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-11, 19:12
JulesLiekens JulesLiekens is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Question Iphone 4s unlocked

Hallo, mijn vader gaat eind november naar amerika en hij zou dan een iphone 4s kunnen meenemen, maar is de iphone 4s daar dan al unlocked uit en kan ik hem hier belgie gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-11, 20:39
jansnel jansnel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard

De iphone is los verkrijgbaar, maar het kan zijn dat je via de website van apple een dag van te voren moet reserveren. Hou er rekening mee dat er nog belasting over het bedrag betaald moet worden (verschilt per staat), waardoor het minder lucratief is dan je van te voren verwacht. Tot slot, je bent verplicht de telefoon bij de douane aan te geven (waarde is hoger dan €430) en dan moet je eenmaal terug, import belasting betalen, maar het aangeven moet je vader dan natuurlijk niet doen!

Apple voor reserveren
  #3  
Oud 09-11-11, 21:17
JulesLiekens JulesLiekens is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Ik heb wat rondgekeken op internet en de tax in chicago(daar gaat hij naar toe) is rond de 7 procent dus dat valt wel mee, nu enkel nog hopen dat de euro niet nog verder zakt... Op de apple site staat dat de losse iphone in november uitkomt en dat zou nu ongeveer moeten zijn maar je kan hem nergens kopen, dus hij is nog niet uit. Maar als mijn vader hem daar koopt dan kan ik hem hier in belgie toch gebruiken met een belgische provider?
Reageren

Labels
iphone 4s, unlocked, verenigde staten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos moriz Archief 2 21-02-08 10:30
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 13:12
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 14:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.