//

iPhone valt zomaar uit en start weer op

iPhone valt zomaar uit en start weer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen van iPhoneclub, Onlangs heb ik een iPhone 3gs gekocht. Hij deed 't in het begin prima, zonder problemen. Maar sinds een week valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-11, 11:21
RifleMan538 RifleMan538 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone valt zomaar uit en start weer op

Beste mensen van iPhoneclub,
Onlangs heb ik een iPhone 3gs gekocht. Hij deed 't in het begin prima, zonder problemen. Maar sinds een week valt hij zomaar uit na 2-3 minuten. En daarna start ie ook weer op. En na dat ie opgestart is valt ie weer uit na 2-3 minuten, en valt ie weer uit, enz. Ik heb 'm ook een nacht helemaal uitgedaan, en toen de volgende dag deed ie het wel weer gewoon een paar dagen. Maar toch kwam het probleem weer terug. En sinds 1 dag blijft ie de hele tijd uitvallen en weer opstarten, het maakt niet uit wat ik doe. Mijn iPhone runt op ios 5.01. Heeft iemand misschien een oplossing?
mvg, RifleMan538
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-11, 16:41
nine43 nine43 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard het uit en aan gaan van m'n Iphone 3Gs

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RifleMan538 Bekijk bericht
Beste mensen van iPhoneclub,
Onlangs heb ik een iPhone 3gs gekocht. Hij deed 't in het begin prima, zonder problemen. Maar sinds een week valt hij zomaar uit na 2-3 minuten. En daarna start ie ook weer op. En na dat ie opgestart is valt ie weer uit na 2-3 minuten, en valt ie weer uit, enz. Ik heb 'm ook een nacht helemaal uitgedaan, en toen de volgende dag deed ie het wel weer gewoon een paar dagen. Maar toch kwam het probleem weer terug. En sinds 1 dag blijft ie de hele tijd uitvallen en weer opstarten, het maakt niet uit wat ik doe. Mijn iPhone runt op ios 5.01. Heeft iemand misschien een oplossing?
mvg, RifleMan538
hallo mensen van de Iphoneclub,

ik heb precies het zelfde probleem en ik weet niet waar het aan ligt ik heb al van alles geprobeert bij m'n mobiel maar het blijft maar aan en uit gaan, mijn iphone doet het al de 2 dagen lang en als m'n mobiel nu weer aan gaat en weer uit dan staat bij de batterij percentage 0% terwijl hij al een paar dagen aan de oplader zit ? ik hoop dat jullie antwoord voor ons hebben!

alvast bedankt

gr. Nine
  #3  
Oud 20-11-11, 21:05
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Doe hem in dfu mode door: Hem in iTunes te koppelen en dan home+powerknop 10 sec indrukken dan laat je de powerknop los en wacht je totdat iTunes een melding geeft van: "er is een iPhone in herstelmodus gevonden" of iets dergelijks. Klik vervolgens op restore en normaal moet het dan opgelost zijn... (als je een restore doet dan zijn al je gegevens van de iPhone gewist...) Hoop dat het lukt!! Mvg,ad
  #4  
Oud 20-11-11, 21:19
Robuust Robuust is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik heb exact dezelfde problemen sinds een dag of 2 met zowel mijn 3GS als die van mijn vriendin. Ik heb de telefoons opnieuw geïnstalleerd en de problemen zijn nu weg.
  #5  
Oud 05-12-11, 11:21
Snufver Snufver is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook hetzelfde probleem, restoren had bij helaas geen zin..
  #6  
Oud 07-12-11, 20:38
loopfiets loopfiets is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook het zelfde probleem. Mijn IPhone 3GS start ook opnieuw op. Om de 2 minuten. En de DFU-mode had 1 week zin maar nu doet de telefoon het weer. Nog meer tips?
  #7  
Oud 08-12-11, 18:43
jeroenjk jeroenjk is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar jeroenjk
Standaard

Hallo,
Ik heb mijn iphone 3gs nu ongeveer 2 weken.
Afgelopen vrijdag had ik het probleem, en kon ik hem ongeveer 2-3 minuten gebruiken. Toen heb ik hem met DFU mode gereset zoals ad9007i al zei, en toen deed hij het weer.
Normaal resetten kan niet, omdat die niet lang genoeg aanblijft staan daarvoor...
maar vandaag had ik de iphone even uitgezet omdat ik in de klas zat, en later had ik hem weer aangezet, maar toen bleef hij weer uit en aan gaan.
Ik kan hem wel weer gaan resetten maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van een iphone. Ik wil gewoon graag dat de iphone het doet en blijft doen, en ook als ik hem even uit heb gehad.

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met apple, maar ik kan alleen maar een telefoonnummer vinden, maar ik zou liever graag even een mailtje sturen, maar kan het emailadres nergens vinden.

Is er iemand die mij kan helpen? Dit is de eerste keer dat ik zon mooie telefoon heb, en dan wil ik dat die het wel goed doet.

Dus je mag me helpen als dat kan, en anders zou ik graag het emailadres of normale adres(nederlands) van apple hebben, want ik word echt helemaal gek van dat ding als die steeds herstart!

alvast bedankt

jeroen
  #8  
Oud 08-12-11, 19:01
john93 john93 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard probleem 3gs valt uit en gaat weer aan

hallo,
Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Het begon ongeveer na het tijdverzetten. Dus nog met 5.0, nu 5.0.1 en nog steeds hetzelfde probleem. Al heel vaak gerestored, dan doet hij het een week ongeveer en weer hetzelfde probleem. Kan wel bellen maar je hoor hem niet overgaan en ook niemand praten. Smsen gaat meestal niet. Om gek van te worden!
Bij diagnose en gebruik staat de datum en wat getallen gevolgd door .panic.list
geen idee wat er fout is? Iemand een idee??
gr john
  #9  
Oud 08-12-11, 19:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john93 Bekijk bericht
Bij diagnose en gebruik staat de datum en wat getallen gevolgd door .panic.list
Dat is een zgn. "Kernel Panic" en dat zou niet mogen gebeuren op een iPhone zonder jailbreak, tenzij er een serieuze hardwarefout is.

Als je nog garantie hebt, garantie claimen.
  #10  
Oud 08-12-11, 22:27
jeroenjk jeroenjk is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar jeroenjk
Standaard

Ik had mijn iphone gejailbreakt, gewoon om even te proberen, maar dat lukte niet helemaal, dus heb ik het weer teruggezet. Maar kan iemand mij helpen? Heeft misschien iemand een mailadres van apple? of weet iemand hoe dit probleem permanent op te lossen? ik word er echt helemaal gek van.!!!

alvast bedankt

PS: het uitvallen gaat steeds sneller, eerst was het om de 10 minuten, nu is het om de 1,5 minuten
  #11  
Oud 09-12-11, 20:37
doubleg doubleg is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 32
Standaard

maak hem eens open kijk of er geen stekkertje los zitten of de pinnetjes van de batterij nog cantact maken met het logicboard ook zit er goud pinnetje dat contact maakt met de zijkant van de telefoon deze zit recht onderin. op youtube staan genoeg tutorials hoe je dit kunt doen
  #12  
Oud 09-12-11, 20:42
jeroenjk jeroenjk is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar jeroenjk
Standaard

Ik ga hem niet openmaken. Dan is garantie weg en wil ik niet proberen... Toch bedankt
Liever andere oplossing
  #13  
Oud 15-12-11, 20:48
john93 john93 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is een zgn. "Kernel Panic" en dat zou niet mogen gebeuren op een iPhone zonder jailbreak, tenzij er een serieuze hardwarefout is.

Als je nog garantie hebt, garantie claimen.
maar het lijkt mij eerder een softwarefout. Een vriend van mij had de fout op dezelfde dag. Ook nog met iOs 5.0 en hij heeft dit probleem nooit gehad met iOs 4. Heb geen garantie meer helaas...
  #14  
Oud 15-12-11, 22:42
jeroenjk jeroenjk is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar jeroenjk
Standaard

Voor 30 euro kan ik een nieuwe krijgen maar aangezien ik hem nog maar maximaal een maand heb vind ik dat ik recht heb op gratis een nieuwe. Weet iemand misschien of er binnenkort weer een nieuwesoftware update komt? Misschien ligt het wel aan iOS 5.0.1
  #15  
Oud 17-12-11, 01:40
Ange123 Ange123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Ook wij hadden een iPhone 3GS die elke paar minuten uitviel.
DE OPLOSSING voor ons was
Instellingen > Helderheid > automatische helderheid uitzetten
Nu werkt de iPhone weer zonder dat hij iedere paar minuten reset
Ik hoop dat jullie hiermee ook geholpen zijn
  #16  
Oud 15-01-12, 20:43
kahrahtay kahrahtay is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ange123 Bekijk bericht
Ook wij hadden een iPhone 3GS die elke paar minuten uitviel.
DE OPLOSSING voor ons was
Instellingen > Helderheid > automatische helderheid uitzetten
Nu werkt de iPhone weer zonder dat hij iedere paar minuten reset
Ik hoop dat jullie hiermee ook geholpen zijn
heb het geprobeerd werkt ook niet, langs de iphone shop geweest en die zegt dat je hem moet herstellen via itunes
  #17  
Oud 24-01-12, 11:22
Rheijning Rheijning is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Hallo allen,

Ik heb een gejailbreakde Iphone 3gs met ios 5.0.1. Sinds kort valt hij constant uit en start weer op. Herstelt via Itunes. Krijg wel constant een foutmelding, 1604. Vervolgens weer met redsnow gejailbreakd. Iphone start normaal op, gewoon service en kan de reservekopie van Icliud terugzetten. Maar vervolgens valt hij constant uit. Kan soms wel net de reservekopie terugzetten, soms niet.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2012 om 10:29 ----------

Hallo,

Mijn Iphone 3gs met ios 5.0.1. gejailbreakd, valt constant uit en start weer op. Herstelt via Itunes. Krijg hierbij wel constant een foutmelding, maar wederom gehailbreakd via redsnow. Start normaal op en reservekopie teruggezet. Maar of tijdens dat proces of vlak erna, valt hij weer uit en start weer op.
Ben radeloos! Wat kan ik doen?

De iphone had een t-mobile lock en VOLGENS MIJ heeft de iphone een Ipad Baseband...weet niet zeker.

Groet,

Roderick
  #18  
Oud 25-01-12, 23:48
wijnand wijnand is offline
• iOS 4.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

Vreemd maar dit werkt echt!!!


mohammadfromabu dhabi
Re: iOS 5.0.1 Crashing iPhone 3GS
Nov 19, 2011 11:25 PM (in response to nkhanna2012)
OK.........Finally I found the solution for sim problem with update 5.0.1 and the solution for fixing the iphone 3gs keeps rebooting or keeps restarting after 3-2 minutes?
for fixing the sim issues with update 5.0.1 or the rebooting problem do the following:
Take the sim out
enable the 3G and cellular date in network setting
than insert the sim back
the netwok will register your sim via 3G not GSM
than after 3 minutes turn off 3G and cellular data

congratulation………your problem had been solved?...Im not an expert…butits seems this update 5.0.1…is not suitable for 3GS phones as they have ( special tapfro turning 3g on and off)this update is suitable for iphone 4?which enable automatically 3G.
Theapple should have warn all 3GS phone about that ………not waiting some one notexpert like me to solve it out?
Anyway……………have a nice day every one
  #19  
Oud 03-02-12, 23:18
fastbladerunner fastbladerunner is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb eindelijk de oplossing gevonden ik had hetzelfde probleem.
Instellingen --> op vliegtuigstand zetten--> uit zetten en opnieuw opstarten en klaar probleem weg.
Het is een softwareprobleem bij ios 5 hopelijk verhelpen ze het nog.
Tevens loopt accu 2x sneller leeg als je muziek op je iphone hebt, ook als je dit niet gebruikt.
succes
  #20  
Oud 04-02-12, 17:44
Liiesann Liiesann is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook t probleem met die panic.list..
Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Want ik heb geen garantie er meer op zitten.

alvast thanks
Reageren

Labels
3gs, ios 5.01, restart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe iphone 4 valt soms zomaar uit quinten5 iPhone algemeen 3 20-02-12 01:51
iPhone 3gs valt zomaar uit maedeira iPhone algemeen 9 05-06-11 13:05
iPhone 4 beeld valt zomaar uit? ramisk iPhone algemeen 1 26-08-10 21:06
iPhone 1e gen.: iPhone valt zomaar uit FlorianG Unlock 4 18-07-09 01:46
Iphone valt zomaar uit ? marcl Archief 1 04-04-08 10:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.