beltijd instellen lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wil beltijd verlengen naar 30sec met deze code zou dit moeten lukken Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beltijd instellen lukt niet
wil beltijd verlengen naar 30sec met deze code zou dit moeten lukken
Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer zou intoetsen. Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30# met gewone gsm lukt dit maar met iphone4 niet krijg foutmelding wie helpt heb abbonnement werkt alleen met abbo mvg cliff Laatst gewijzigd door XIII; 26-07-12 om 15:53. Reden: Vette fonts verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer het eens door naar je voicemail te bellen, daar de instellingen openen en luisteren of er iets van rinkeltijd o.i.d. wordt gemeld. Via dat menu naar 30 sec. zetten. Werkt in Nederland in ieder geval bij Vodafone op die manier (had hetzelfde probleem toen ik van een Nokia naar iPhone ging).
|
||||
|
||||
Wat bedoelen jullie met beltijd?
|
|||
|
|||
Ik gok dat bedoeld wordt de tijd voor de voicemail overneemt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Registratie instellingen geslaagd Stem doorschakelen indien onbeantwoord Ik denk niet dat dit toestelgebonden is maar gebonden aan je telefoonnummer. Probeer nogmaals of bel de klantendienst 6000 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aanbieder instellen lukt niet | kaaayy | iPhone algemeen | 0 | 17-02-12 21:39 |
Email op iPad instellen lukt niet | potters2 | iPad algemeen | 5 | 18-01-12 15:05 |
Windows: @ me mail instellen outlook lukt niet !! | decoy | Desktop-applicaties | 0 | 14-10-11 13:40 |
iPad email instellen lukt niet | Roderickie | iPad algemeen | 5 | 25-08-11 12:19 |
Edge instellen lukt niet | RiPaXe | KPN | 0 | 09-06-08 14:49 |
|
|