nieuwe iphone 4 valt soms zomaar uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort mijn nieuwe iphone 4g. Na 2 dagen begon er al een raar probleem op te komen. De telefoon valt zomaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone 4 valt soms zomaar uit
Hallo,
Ik heb sinds kort mijn nieuwe iphone 4g. Na 2 dagen begon er al een raar probleem op te komen. De telefoon valt zomaar uit en gaat niet meer aan. Het rare is de baterij is nog vol, maar als ik de telefoon maar 1 seconden in de oplader steekt gaat hij weer aan, en kan de telefoon er daarna gelijk weer uit de oplader halen. Ik heb al een hard reset gedaan en een herstel uitgebracht via itunens. Weet iemand iets?. groetjes quinten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vrees ervoor je zal moeten binnen steken, een ander vragen.
|
|
|||
|
|||
Welke heb je de 4 of de 4s?
Anders opnieuw instellen? |
|
|||
|
|||
iphone 4 geen 4s dus, heb hem al een x gerest helemaal leeg dus naar fabrieksinstellingen maar geen verbetering.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone valt zomaar uit en start weer op | RifleMan538 | iPhone algemeen | 30 | 27-07-12 03:01 |
iPhone 3gs valt zomaar uit | maedeira | iPhone algemeen | 9 | 05-06-11 13:05 |
iPhone 4 beeld valt zomaar uit? | ramisk | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 21:06 |
iPhone 1e gen.: iPhone valt zomaar uit | FlorianG | Unlock | 4 | 18-07-09 01:46 |
Iphone valt zomaar uit ? | marcl | Archief | 1 | 04-04-08 10:17 |
|
|