Camera iPod touch werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben nieuw op dit forum, en een beetje hopeloos. Mijn Ipod Touch heb ik nu ongeveer een jaar, dus hij is al over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera iPod touch werkt niet meer
Hoi, ik ben nieuw op dit forum, en een beetje hopeloos.
Mijn Ipod Touch heb ik nu ongeveer een jaar, dus hij is al over de garantie heen heb ik net gezien. Nooit problemen gehad, tot nu. Toen ik vannochtend een foto wilde maken, werkte de camera niet meer. Toen ik de App opende, bleef het zwart beeld, maar wel met de foto-maaktoets. Als je die probeerde aan de tikken, gebeurde er niks. Het rare is dat als ik via Twitter of Facebook een foto probeer te maken, hij de camera wel gewoon opent, en ik de mogelijkheid heb om een foto te maken. Ik hoop echt dat iemand hier iets van weet en mij kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPod al gereboot? En anders probeer je iPod eens te herstellen.
|
|
||||
|
||||
Probeer inderdaad eerst een harde reset en als dat niet helpt een herstel mbv iTunes.
Als de iPod toch defect blijkt moet je terug naar de winkel. Een iPod van 230 euro hoort echt wel langer mee te gaan dan 1 jaar.
|
|||
|
|||
Als blijkt dat je iPod kapot is heb je gewoon recht op garantie, hoe moeilijk ze ook doen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Garantie | ConsuWijzer Succes!
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb er zelf ook een hoop gezeur mee gehad, bij de Mediamarkt. In totaal 4 keer opgestuurd waarvan er 3x een software reset is gedaan. Erg slimme mensen daar. |
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd je camera te draaien?
Heb je al geprobeerd je camera te draaien?
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone algemeen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch camera wil niet openen | lrstnm | iPhone algemeen | 0 | 13-01-12 11:23 |
iPod touch: Ipod Touch 3g ios4.2.1 untethered jailbreak werkt niet meer | remco535 | Jailbreak | 3 | 03-01-12 23:39 |
iPod touch 4 werkt niet meer | GijsH | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 15:56 |
Ipod Touch werkt niet meer. | Nubdienub | iPhone algemeen | 1 | 25-11-10 16:31 |
Camera werkt niet meer | dirkkes | iPhone algemeen | 3 | 14-04-09 12:38 |
|
|