Camera werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als il met de camera een foto wil maken krijg ik de volgende melding. Ik heb reeds naar versie 2.1 gegaan maar zonder resultaat. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera werkt niet meer
Als il met de camera een foto wil maken krijg ik de volgende melding.
Ik heb reeds naar versie 2.1 gegaan maar zonder resultaat. Het probleem is begonnen in versie 2.01 Een andere camera installeren helpt ook niet. Ik heb al heel veel geprobeerd niets helpt. Wie heeft dit probleem nog ? Er is onvoldoende ruimte vrij om meer foto's te maken .Verwijder enkele bestaande foto's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem, iemand een oplossing...
|
|
|||
|
|||
Heb je inderdaad nog genoeg ruimte?
Kan ook een rechten probleem zijn, welke owner staat er op de 100APPLE folder (staat in mobile/Media/DCIM folder) |
|
|||
|
|||
hoi,
na enig surfen hier op het forum heb ik de oplossing gevonden --> combinatie van 2 voorgestelde oplossingen elders iphone uitschakelen --> geen resultaat scherm is vervangen geweest 2de oplossing: camera terug goed vastdrukken --> geen resultaat iphone opnieuw uitschakelen ... en alles werkt opnieuw zoals het moet !! toch bedankt voor de reactie grtzz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Led flash in camera werkt niet meer | borgqueenx | iPhone algemeen | 0 | 15-10-10 00:46 |
Camera werkt niet meer iPhone 3G | JaMa84 | iPhone algemeen | 15 | 23-05-10 14:08 |
Camera werkt niet meer | Mootjuh | Archief | 2 | 15-10-09 21:40 |
Camera Zoom werkt niet meer na upgrade naar 3.0 | Kenzoo | iPhone algemeen | 2 | 02-08-09 22:03 |
camera werkt niet meer na update | zonestad | Archief | 3 | 22-06-09 00:15 |
|
|