Een bugje met de keypad? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben jullie dit ook?: Als je je iPhone belt terwijl je het niet gebruikt (scherm staat uit) en je neemt op en hangt weer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een bugje met de keypad?
Hebben jullie dit ook?:
Als je je iPhone belt terwijl je het niet gebruikt (scherm staat uit) en je neemt op en hangt weer op dan lockt het scherm zich automatisch. Druk je daarna op de Home knop en ontgrendel je het dan kom je direct bij de keypad terecht. Heeft dit een bepaald doel of is het een klein foutje? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat hij vanzelf lockt is normaal,
Dat je dan bij je keypad komt volgens mij niet. BTW dit is meer ervaring denk ik. |
|
|||
|
|||
Bako: Sorry, ik snap je niet wat je bedoelt met "dit is meer ervaring"
Kan een aantal even checken of ze dit ook hebben? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Of het een foutje is weet ik niet, dat het niet handig is zijn we met elkaar eens. En niet alleen wij tweeën, er is al eens eerder hierover gesproken op het forum. Net even getest, maar ook in 3.0 doet ie dit nog. Kom op Apple, neem dit even mee.....
|
|||
|
|||
Nu ik er eigenlijk over nadenk klinkt dit vrij logisch. Je iPhone brengt je altijd terug naar de app waar in je laatst het scherm hebt gelockt. Als je iPhone een oproep ontvangt en hij lockt daarna zich dan denkt ie dat je laatst in de telefoon app zat en brengt ie je daarom daar heen zodra je je iPhone weer unlockt.
Dit is echter alsnog een beetje irritant. Hopelijk veranderen ze het in 3.0 |
|
|||
|
|||
zoals JohnnyGui zegt is het 100% logisch.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bugje in iPad2 ??? | speedyb | iPad algemeen | 6 | 29-03-11 09:57 |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
Bugje met stopwatchfunctie | Sick Mic | Unlock [archief] | 0 | 30-03-08 18:31 |
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! | guza | Unlock [archief] | 2 | 05-03-08 21:53 |
|
|