Batterijprobleem iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb last van de batterijprobleem wat meerdere mensen hebben. Ik wou vragen of er mensen zijn die de nieuwe build van iOS 5.0.1 (9A604) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterijprobleem iPhone 4S
Ik heb last van de batterijprobleem wat meerdere mensen hebben. Ik wou vragen of er mensen zijn die de nieuwe build van iOS 5.0.1 (9A604) hebben geïnstalleerd op hun 4S en of er verschil is?
Bvd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee geen verschil. İn ios 5.1 zal het probleem pas echt verholpen zijn. İn ieder geval de beta 2 geeft mij zeer veel hoop
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wanneer wordt de nieuwe versie verwacht?
|
|
|||
|
|||
Hier geen enkel verschil. Maar hij houdt het een dag vol en dat is genoeg voor mij.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone houdt het geen dag vol hoor!
Voor de iOs 5 wel. Deed ik er zeker een dag mee, soms wat langer. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik merk wel dat 5.0.1 slechter is dan de begin versie. OF dat de batterij er door slechter word. Ik haalde eerst 1 dag en 4 uur stand-by en 6 uur gebruik. Nu na 6 uur gebruik is de batterij alweer op 20%... Probleem is dat ik mensen zie die zeggen dat de build 9a604 de probleem verhelpt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wanneer heb je een batterij probleem met de 4S, hoe kort gaat de accu dan mee?
|
|
||||
|
||||
Het gaat er om dat ik eerst 1 dag en 4 uur stand-by haalde met 6 uur gebruik, en nu bij 6 uur gebruik hij al bijna leeg is. En dit is irritant waardoor ik op werk MOET opladen ipv de 9 uur lang dat ik niet thuis maar op werk en rekening moet houden met de batterij
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Draai jij 9A604 GoGo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar mocht je ios 5.1 beta 2 draaien kun je dmv dfu mode te zetten terug naar ios 5. Je kan ook als de public release uit komt van 5.1 updaten naar dat. Volgens mij hebben beta,s ook houdbaarheids datums, dus na een tijd zul je wel moeten updaten. |
|
||||
|
||||
Ik heb toch maar mijn iPhone hersteld en 9A604 geïnstalleerd. Ik moet zeggen, ik heb nu 15 minuten zitten downloaden, whatsapp, imessage, email, facebook, twitter, synchroniseren en weet ik het en hij was nu naar 99% gegaan. Dus ik zal jullie op de hoogte houden tot hij 1% is.
Vraagje, Berichtgeven (pusht hij dan informatie van apps door? kost dat batterij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Anderhalf uur verder, veel applicaties op push, mail ook, batterij is 95. Heb navigatie aangezet, ben nu wireless gesynct met me MacBook, downloaden, messinging.. Lijkt wel beter.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple onderzoekt batterijprobleem iPhone 4s | scoop1 | iPhone algemeen | 2 | 30-10-11 11:17 |
Tip voor mensen met een batterijprobleem | Kevin | iPhone algemeen | 16 | 21-08-11 09:50 |
|
|