Gratis SMS via Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via mijn Iphone een sms verstuur naar een andere Iphone, dan is die tekst blauw, als ik het verstuur naar een andere gewone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis SMS via Iphone
Als ik via mijn Iphone een sms verstuur naar een andere Iphone, dan is die tekst blauw, als ik het verstuur naar een andere gewone gsm dan is dat groen, is het waar dat het versturen van iphone naar iphone, de berichtjes gratis zijn, of wat is de betekenis tussen blauw en groen
Graag uw antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Blauw is een iMessage bericht. Die zijn gratis. Groen is normale sms. Die kosten geld.
|
||||
|
||||
iMessage werkt enkel als beide iPhones een dataverbinding hebben. (Wi-Fi of mobiel datanetwerk).
iOS 5 uitgelicht: iMessage, de berichtenapp van Apple - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Moet ik daar een speciaal app voor installeren, of werkt het zo als de tekst blauw is
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 11:12 ---------- Als de tekst blauw is, werkt het. |
|
||||
|
||||
Dat zit ingebakken in de berichten app. Moet je niks extra voor installeren.
|
|
||||
|
||||
Dataverbinding kost wel geld dus echt 100% gratis is het niet te noemen. Tenzij via Wi-Fi. Maar technisch betaal je die ook
|
|
|||
|
|||
heel erg bedankt allemaal voor de hulp
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar dat abonnement heb je toch al, daar bovenop kost het je niets extra's, zoals een MMS wel doet. Laatst gewijzigd door colliehome; 17-01-12 om 12:25. Reden: illegale voorstellen zijn tegen de huisregels! |
|
|||
|
|||
Als je andere mensen kent die een iphone, blackberry, windows phone of android toestel hebben; zet allen whatsapp en viber op jullie toestel, je kan meteen gratis sms en mmsen zoveel je wil zolang je maar data hebt.
|
|
||||
|
||||
Gratis is dan ook relatief... Hoe meer mensen dit doen, hoe duurder de internetabonnementen zullen worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk maar aan mobile vikings en generation connect, google maar eens, zijn prepaid kaartjes, de ene werkt via het base netwerk, de andere is proximus. |
|
|||
|
|||
maar goed koper bellen dat gaat blijkbaar nog niet, ik bel via skype met mij iphone , maar dat werkt niet goed, hebt u misschien meer informatie
|
|
|||
|
|||
sms bericht naar iphone wordt niet (meer) blauw
Aanvankelijk verscheen mijn sms tekst met andere Iphone's in blauw. Op vakantie in de VS heb ik een locale VS simkaart in de telefoon gehad. Weer terug in Nederland mijn eigen simkaart weer ingedaan en de apple ID weer hersteld. Nu verschijnt de sms tekst niet in het blauw. De instelling suggesties van deze site heb ik uitgevoerd, maar dat hielp niet. Kunt u mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Je moet imessage activeren in de berichten-instellingen de iphone.
Daar kun je ook aanduiden of een imessage die niet kan afgeleverd worden (bv. omdat de ontvanger niet online is) automatisch als gewone sms verstuurd wordt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
|
|