iPhone loopt vast bij binnenkomende berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds enkele weken heb ik last van het volgende: Als er een bericht op mn telefoon binnenkomt (via sms / imessage of whatsapp) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast bij binnenkomende berichten
Hallo iedereen,
Sinds enkele weken heb ik last van het volgende: Als er een bericht op mn telefoon binnenkomt (via sms / imessage of whatsapp) 'bevriest' mn gehele telefoon voor een aantal secondes. Apps sluiten niet meer, swipen werkt niet, multi tasken niet etc. Ook wanneer ik in de multi task bar apps aan het sluiten ben en er komt toevallig iets binnen, blijft de boel hangen met wiebelende icoontjes. Zodra het bericht daadwerkelijk binnen is, schieten in rap tempo alle daarvoor opgegeven comando's er alsnog doorheen (app sluiten, dubbel klik etc). Erg vervelend als dit non-stop gebeurt. Is iemand hiermee bekend? Zou het kunnen dat er gewoonweg te veel berichten in bijv. de sms app staan? Heb deze nog niet verwijderd in de hoop dat iemand een oplossing kent. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik ken het probleem niet, maar begin al eens met een harde reset...
als dat niet helpt, eens herstellen (eerst met backup, indien nog geen oplossing: instellen als nieuw) |
|
|||
|
|||
Staan er crash logs bij diagnose?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor zover ik kan zien staan er geen logs die hier op wijzen (niks met de sms app bijvoorbeeld). Is er een max aan het geheugen dat een bepaalde app in mag nemen? In dit geval bijvoorbeeld de sms app of whatsapp. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone loopt vast bij verwijderen apps | Mik075 | Jailbreak | 1 | 29-03-12 17:47 |
Iphone loopt vast bij smsje van ex | donut1209 | iPhone algemeen | 5 | 28-04-11 23:40 |
Iphone loopt vast bij aansluiting PC | Sulo | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 16:32 |
iphone loopt vast bij belknopje | m1989 | iPhone algemeen | 1 | 21-12-09 17:52 |
iPhone loopt vast bij opstarten | vlees91 | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 14:08 |
|
|