Iphone loopt vast bij smsje van ex discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum, Ik heb een iPhone 3GS, en hij crashed als ik een smsje krijg van mijn ex. Als ik met de iphone bezig ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone loopt vast bij smsje van ex
Hallo forum,
Ik heb een iPhone 3GS, en hij crashed als ik een smsje krijg van mijn ex. Als ik met de iphone bezig ben dan is er niks aan de hand, maar als ik een smsje krijg terwijl hij in standby modus staat, en ik wil kijken, dan krijg ik het scherm niet aan. Nadat ik hem heb gereboot, krijg ik een melding dat mijn springboard was gecrashed. Dit gebeurd alleen als mijn ex sms't. (heel creepy, dit gebeurd pas nadat het uit ging ^^) Het is trouwens ook zwaar irritant, weet iemand hoe dit kan, en weet iemand een oplossing"? De iPhone is trouwens gejailbreaked en geunlocked. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad creepy. Al een herstel in itunes geprobeerd
|
|||
|
|||
Nee, dan is alles weer weg toch?
Maar waarom is het alleen bij 1 bepaald persoon? (en dan nog een ex ook) |
|
||||
|
||||
verwijder het contact eens een voor terug in.
|
|
|||
|
|||
Gedaan, ff wachten op een smsje
|
|
|||
|
|||
Gefixt!
Nummer overnieuw erin zetten heeft geholpen. Dit was niet voor mij, maar voor een vriend, die heeft ff op mijn account dit topic getypt. Maar ik zei zelf ook al, kun je em nie overnieuw toevoegen? Maarja, T was wel vaag. |
Labels |
iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes loopt vast bij inpluggen iPhone | jayjay00 | iTunes | 2 | 31-03-11 10:25 |
Iphone loopt vast bij aansluiting PC | Sulo | iPhone algemeen | 8 | 06-04-10 16:32 |
iphone loopt vast bij belknopje | m1989 | iPhone algemeen | 1 | 21-12-09 17:52 |
iPhone loopt vast bij opstarten | vlees91 | iPhone algemeen | 5 | 11-07-09 14:08 |
Iphone loopt vast bij slide unlock, HELP! | rikss | Archief | 3 | 24-03-08 23:55 |
|
|