Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Uiteraard, je zult snel denken zet hem in de DFU mode, harde reset.. Maaar, nu komt de grap; ik heb hem een tijdje geleden laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen..
Uiteraard, je zult snel denken zet hem in de DFU mode, harde reset..
Maaar, nu komt de grap; ik heb hem een tijdje geleden laten vallen en sinds dien doet de power button het niet meer.. Heeft iemand hier een oplossing voor? Of is deze iphone klaar voor de prullenbak? Gaat btw om een 3GS 16gb.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens je informatie is de iphone gejaibreaked download anders redsnow je hoeft je
iphone niet opnieuw te jailbreaken dus vink je alleen just enter pwned dfu mode aan misschien helpt dit je How to enter DFU mode?... when the Power/Sleep button is broken dit schijnt ook te werken http://www.funkyspacemonkey.com/put-...-button-broken het is het proberen waard suc6 Laatst gewijzigd door dmotto; 29-04-11 om 00:50. |
|
|||
|
|||
Helaas is dat niet mogelijk..
Als ik hem in mijn mac plug dan slaat itunes niet aan.. En word door heel mijn computer genegeerd.. Laatst gewijzigd door mtijn1991; 29-04-11 om 01:16. |
|
|||
|
|||
probeer anders je iphone aan te sluiten op een andere computer windows
xp, 7 er is ook een topic op dit forum maar dat gaat voornamelijk over het vervangen van de power knop http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...er-knop-4.html hier kost het ongeveer 70 euro ik weet niet of de site betrouwbaar is iPhone reparatie Belgi ik zou deze optie overwegen aangezien de opties beperkt zijn en een 3gs toch nog steeds een redelijk geprijste iphone is |
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook al geprobeerd aan te sluiten op een andere computer, werkte helaas niet..
Doe dit topic maar op slot, deze telefoon heeft te veel mankementen om mee door te gaan, word verkocht en koop een nieuwe |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen | pdewildt | Jailbreak | 2 | 23-05-11 15:51 |
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan | puma17 | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 10:31 |
Iphone valt uit, en itunes pakt hem niet meer | zwiggelbig | iTunes | 2 | 11-10-09 14:59 |
mijn iphone niet meer aan te krijgen | peterkraaijeveld | iPhone algemeen | 1 | 12-12-08 15:32 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
|
|