Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help aub mensen ik was mijn wachtwoord vergeten van mijn Iphone 3G nu wil ik hem herstellen maar dan zegt die : De Iphone Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!!
Help aub mensen ik was mijn wachtwoord vergeten van mijn Iphone 3G nu wil ik hem herstellen maar dan zegt die : De Iphone Iphone kan niet hersteld worden er heeft zich een onbekende fout opgedaan ( 1015 ) .
Wat moet ik nu doen ik heb geen oudere back-up.. Pleas help Al mijn klanten kunnen mij nu niet bereiken heb geen simlockvrijetelefoon hier liggen ik mis gegevens alles! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik de uitstekende zoek functie van het forum is. Over fout 1015
zijn al boeken over geschreven
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen | Nurves | iPhone algemeen | 4 | 20-07-10 17:01 |
Ik kan niet meer inloggen op mijn Iphone | Samra_M | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 21:42 |
Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE | Peter210 | iPhone algemeen | 8 | 03-05-10 15:14 |
update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu? | Sverre | Archief | 1 | 09-02-10 20:28 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
|
|