//

Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE

Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of ik de Iphone 3GS kan gebruiken in Japan en zijn er als dit zo is kaarten (maps) voor oa Tokyo en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-10, 16:10
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard Kan ik mijn Iphone 3GS in Japan gebruiken JA of NEE

Weet er iemand of ik de Iphone 3GS kan gebruiken in Japan en zijn er als dit zo is kaarten (maps) voor oa Tokyo en Kyoto.
Ik krijg een beetje een naar gevoel als ik hierom vraag bij T-mobiel of apple, niemand is er zeker van lijkt wel.
Verder is er nergens duidelijke informatie te vinden, hoe moeilijk kan het zijn......werkt de 3GS daar JA of NEE.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-10, 17:19
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ja de iphone werkt natuurlijk daar in Japan, alleen je moet dataroeming uitzetten ivm overige kosten die je dan gaat krijgen,voor bv email binnen halen, of het moet je niks kunnen schelen.

Of er kaarten zijn van Japan weet ik overgens niet, misschien kun je wel een straat (waar je verblijft ofzo) intikken en kijken wat er gebeurt?
  #3  
Oud 04-01-10, 17:46
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard

Dank voor je reactie dan kan ik hem meteen gaan bestellen.
Ik zal laten weten of navigatie met de kaarten daar ook werkt, ik ben daar in mei dit jaar voor bijna 3 weken om te surfen door o.a. Tokyo.

Peter.
  #4  
Oud 04-01-10, 18:55
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

je kan offline maps apps downloaden
en dan natuurlijk de kaart van japan van te voren even downloaden. dat je de kaart offline kan gebruiken.

zelf gebruik ik OffMaps.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 04-01-10, 19:27
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hem inmiddels besteld, 3GS 16GB zwart, en zie er nu al naar uit hem daar te testen, en hier natuurlijk !
Thanks Kuotje, voor de tip over het van tevoren downloaden van de kaarten, doe ik zeker.
  #6  
Oud 04-01-10, 19:53
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Offmaps gebruik ik ook, werkte voor België en Duitsland erg goed!

Je moet natuurlijk thuis eerst de kaart die je wilt gebruiken ophalen. En met de gps lukte het de laatste keer niet om mezelf te vinden op de kaart.

Je bent afhankelijk van de kwaliteit van de kaarten, die zijn niet even goed als Google. Maar voor B en D zeker goed genoeg.
  #7  
Oud 04-01-10, 20:42
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ik wou net zeggen, ik heb net ff snel gekeken voor Tokyo en toch alle namen van straten zijn niet weergegeven. Maar de belangrijkste toch wel in Japans en Engels.
Succes en veel plezier in Japan. ( Mooi land )
  #8  
Oud 05-01-10, 00:49
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard

Dank voor de mooie reacties.
Ik weet zeker dat ik het naar mijn zin ga hebben in Japan, ben al een paar keer eerder geweest.
Met de Iphone in mijn zak(hand)kan ik me als niet Japanner toch wat beter oriënteren hoop ik.
Ben wel eens totaal de weg kwijt geraakt in Tokyo en dan ga je pas ontdekken hoe groot die stad werkelijk is, en zeker als je een zakelijke afspraak heb waarvan je alleen een adres hebt en je weet hoe laat je er moet zijn.......
Na terugkomst zal ik uitgebreid verslag doen van mijn ervaringen met de Iphone op locatie.

Thanks, peter210
  #9  
Oud 03-05-10, 15:14
Peter210 Peter210 is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Assendelft
Berichten: 9
Standaard

Nog even een laatste update voor vertrek, ik heb mijn IPhone 3gs 16g op 5 feb. retour gestuurd naar T-Mobile.
Ze kwamen geen van de gemaakte beloftes na.
Mijn abo met T-Mobile ook beëindigd en afgelopen weekend een nieuwe IPhone 3gs 32g in België gehaald bij Mobistar.
Ik had nog een oude Nokia liggen, en die was nog goed voor 50 euro inruilkorting.
De allervriendelijkste verkoopster nam al de tijd en ik ben daar met een goed gevoel en een werkende telefoon de deur uit gegaan.

Ik neem dus nu mee een 3gs 32g black met een HI/ KPN abo.
Het net op en mail sturen is met deze combi wat duur dus na terugkomst ga ik eens even flink rondshoppen voor een voordelig simonly abo.

Een paar goede tips met de ervaringen hierover, wat is het best en bij wie, zijn altijd welkom.

Groeten, Peter210
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! shaquillewebgate iPhone algemeen 1 29-04-11 13:46
Als nee nee is, doe er dan wat mee, Apple !!! Timelord iPhone algemeen 8 24-03-11 08:56
iPhone 3GS: Hoe kan mijn iphone 3gs activeren via itunes kaanco Unlock 1 02-12-10 14:18
iPhone: Kan ik mijn iPhone 3GS (MC637GB) nog downgraden na update naar 4.1? speedieiphone Jailbreak 33 11-10-10 12:19
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? Reckless iTunes 3 23-01-09 10:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.