ik word geirriteerd !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal , ik heb een probleem en ik erger me eraan het aller eerst.. ik had een iphone 4 ... het aller eerste model ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik word geirriteerd !!
Hallo allemaal ,
ik heb een probleem en ik erger me eraan het aller eerst.. ik had een iphone 4 ... het aller eerste model met antenne gate problem deze werkte perfect , heel snel, liep nooit vast, ik was er zeer tevreden mee maar na een tijdje werkte mijn powerknop heel erg slecht.. dus heb ik het opgestuurt via T-Mobile naar de reperatie centrum na 3 weken heb ik een pakketje binnengekregen.. met daarin nieuwe iphone 4 toestel.. de phone was nog geseald (zonder de inhoud) met een briefje erbija dat mijn telefoon niet gerepareed kon worden dus hebben ze mij een gloednieuwe toestel opgestuurt maar vanaf het eerste dag merkte ik dat de toestel minder goed werkt ik heb de volgende problemen - het loopt heelvaak vast , nadat ik op de standby knop indruk en weer aanzet werkt het weer - touchscreen is te gevoelig , als ik bijvoorbeeld op O intoets krijg ik 5x O (OOOOO) - als ik bijvoorbeeld op "I" in blijf drukken krijg ik geen keuze uit verschillende "I's" maar ik krijg 'IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII" - de "P" knop reageert niet soms niet (eigenlijk de hele linkerkant van mijn touchscreen niet - Batterij gaat heel snel leeg toen ik mijn phone had binnengekregen had ik op iOS 4.3.1 gedraait.. na 2 dagen kwam er een update uit iOS4.3.2 en ik had gehoopt dat dit mijn problemen zou fixen, maar helaas ik heb heelvaak systeem reset gedaan , via de Telefoon en Itunes.. alles naar fabriek instellingen gezet maar helaas is mijn probleem nogsteets niet gefixt mijn toestel is ook niet gejailbreaked zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst welkom op het forum.
Ten tweede is het misschien handig om een duidelijkere titel te kiezen de volgende keer. Om in te gaan op je vraag: het lijkt me hardewarematig probleem, dus ik zou nog een keer langs de T-Mobile shop gaan. |
|
|||
|
|||
weet u het zeker ?
soms doet die het wel normaal |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou ik heb geen zin om weer op te sturen..
ik hoop dan maar dat ze mij gelijk eentje via de T-mobile shop kunnen geven -,- |
|
||||
|
||||
Dat zal waarschijnlijk niet gebeuren.
|
|||
|
|||
nou dat is dan egt k*t
ik had mijn andere iphone opgestuurt and ik was 3 weken zonder telefoon en na 3-4 weken moet ik het weer opgaan sturen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word | Laurens12 | iPhone Apps | 1 | 03-02-10 07:58 |
Microsoft Word | Rodericky | Desktop-applicaties | 15 | 12-11-08 17:12 |
Microsoft Word | Olga.p2000 | Archief | 1 | 31-10-08 11:10 |
Windows: Word | Ullie | Desktop-applicaties | 8 | 19-12-07 00:16 |
|
|