Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Als ik mijn iphone herstel (wat ook vaak niet lukt door verschillende errors) dan werkt deze gewoon goed, maar na een tijdje valt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan
hallo,
Als ik mijn iphone herstel (wat ook vaak niet lukt door verschillende errors) dan werkt deze gewoon goed, maar na een tijdje valt hij opeens uit of loopt hij vast. Itunes geeft aan dat hij in herstelmodes staat. Het scherm blijft zwart dus dan neem ik aan dat hij in DFU mode staat. Is dat een logic board probleem? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens op een andere computer? Dit was voor mij de oplossing, want ik heb een soortgelijk probleem gehad.
|
|||
|
|||
Okee, bedankt ik ga het proberen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. | mtijn1991 | iPhone algemeen | 4 | 29-04-11 01:41 |
iPhone valt uit en gaat aan | sentmen | iPhone algemeen | 3 | 02-02-11 15:59 |
Krijg iphone 3GS niet meer uit dfu :S | joerieve | iPhone algemeen | 13 | 16-01-11 11:11 |
iphone4 gaat vanzelf uit en niet meer aan | dagoberd | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 17:22 |
|
|