iPhone valt uit en gaat aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb even gezocht, maar het komt niet heel dicht in de buurt van mijn probleem. Ik heb hem open gemaakt, om mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone valt uit en gaat aan
Hallo allemaal,
Ik heb even gezocht, maar het komt niet heel dicht in de buurt van mijn probleem. Ik heb hem open gemaakt, om mijn iPhone power button proberen te maken. Maar nu gaat mijn iPhone 3 seconden aan, dan weer uit, dan weer aan, dan weer uit, enz. enz. Maar als ik hem aan mijn pc koppel, dan start die gewoon op hoe het nu hoort. Heel waarschijnlijk heb ik dus mijn iPhone kapot gemaakt. Maar wat is er nu precies kapot? Groeten Sentmen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sentmen,
Alsof de duvel er mee speelt; ook gisteren een IPhone 4 (32Gb) ontvangen; gaat om de haverklap uit en start onmiddellijk weer op; vooral als ik de mailfunctie selecteer of de camers en inderdaad in mindere mate zolang hij op de pc is aangesloten. Reden voor mij om me op dit forum aan te melden... maar het antwoord heb ik nog niet; mijn nieuwe IPhone hopelijk vanmiddag wèl... 'Sterkte' + groeten, Piet. |
|
|||
|
|||
ik denk dat je verkeerd je power button hebt gemaakt dat er ergens een storing is en mag ik vragen wat je precies gedaan hebt om hem te maken?
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zat een stukje zat los van die sleep button. Dat is een stukje plastic met een ijzeren gebogen rondje. Toen heb ik dat aan dat zwarte plastic gelijmd. Maar ik deed hem net open en ik haalde hem er weer uit. En toen had ik dat zwarte plastic in de hand en dat draadje was er af (denk eraf geknapt). Maar het ligt dus niet aan het moederbord (in apple taal logic board)? Groeten sentmen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. | mtijn1991 | iPhone algemeen | 4 | 29-04-11 01:41 |
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan | puma17 | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 10:31 |
iPhone: Telefoon valt uit en springt aan | BLACKBULLETJE | Jailbreak | 0 | 17-02-11 15:57 |
Iphone gaat aan en uit | David Genc | iPhone algemeen | 3 | 26-08-08 20:33 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|