Agenda problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik op mijn I4 (JB, 4.01) al tijden Google Calender als Agenda i.c.m. de Outlook Agenda van mijn werk. Syncen doe ik via iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda problemen
Ik gebruik op mijn I4 (JB, 4.01) al tijden Google Calender als Agenda i.c.m. de Outlook Agenda van mijn werk. Syncen doe ik via iTunes in Windows. Ik maak gebruik van Outlook 2007 op XP (zonder een exchange server). Tot vorige week ging dat prima, als een zonnetje. Maar opeens lukt het niet meer.
Het probleem: ik zie in iTunes de agenda niet meer. Tot voorheen kon ik de agenda selecteren en was 't met één klik geregeld. Maar met geen mogelijkheid krijg ik toegang tot mijn zakelijke agenda. Ondertussen heb ik me een breuk gezocht naar een oplossing. iTunes geup- en gedowngrade. Heeft iemand een idee? Laatst gewijzigd door sightkick; 02-02-11 om 16:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met agenda-uitnodgingen accepteren | arjane | iPhone algemeen | 2 | 09-02-12 15:48 |
agenda sync problemen | Azoutje | iPhone algemeen | 0 | 07-03-11 20:21 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Problemen met tijden in agenda | EMS | iPhone algemeen | 5 | 16-02-11 11:49 |
Problemen met synchroniseren agenda | Rink | iPhone algemeen | 0 | 27-08-08 15:50 |
|
|