//

Problemen met synchroniseren agenda

Problemen met synchroniseren agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niemand? Iemand? Sind mijn update van 1.1.4 naar 2.0.1 wil mijn agenda niet geheel meer synchroniseren, het lijkt wel of willekeurige afspaken wel worden overgenomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 15:50
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Question Problemen met synchroniseren agenda

Niemand? Iemand?
Sind mijn update van 1.1.4 naar 2.0.1 wil mijn agenda niet geheel meer synchroniseren, het lijkt wel of willekeurige afspaken wel worden overgenomen en anderen juist gewist. Gezien ik mij agenda heb ingeruild voor de Iphone raak ik langzaam allerlijk afspraken kwijt

Ik werk met win xp en office 2007

Wie oh wie heeft ditzelfde probleem en weet hier de oplossing voor.
Graag comment.
Thnx


Oplossing:
Dankzij de hulp van de vele forumleden.................................. n.t
hier de oplossing voor de synchronisatie probleem met 2.0.1

Met de nieuwe firmware is het mogelijk twee agenda's bij te houden (home en calendar) echter synchroniseerd home niet goed met outlook. Waarom weet ik ook niet.
Wat wel werkt is in je Iphone een instelling wijzigen bij: settings/mail, contacts, calendars. Hier staat helemaal onderaan default calendar, deze stond bij mij standaard op home. Zet deze op Calendar en al je volgende afspraken zullen weer gesynchroniseerd worden met outlook.
Helaas is het niet mogelijk om de bestaande afspraken in je Iphone over te zetten van Home naar Calendar.

groet,
Rink
__________________
2G 8Gb 1.1.1 US => .... => 3.1.2 => Iphone 4 (OS4.3.3) 32GB simlockvrij

Laatst gewijzigd door Rink; 02-09-08 om 17:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
google agenda synchroniseren met weekcal heydan iPhone Apps 12 03-09-12 12:31
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
iPhone agenda synchroniseren met iTunes jie-fan iTunes 0 16-01-11 00:12
Iphone synchroniseren met Windows agenda florus72 iTunes 6 09-05-09 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.