standby , aan/uit knop werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb paar dagen geleden geupdate naar 2.0.2 en toeval of niet maar nu werkt de aan/uit knop niet meer... Hebben er nog mensen die voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
standby , aan/uit knop werkt niet meer
Heb paar dagen geleden geupdate naar 2.0.2 en toeval of niet maar nu werkt de aan/uit knop niet meer...
Hebben er nog mensen die voor gehad of is het puur toeval dat dit samenvalt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook. Gisteravond kon ik plots de iPhone niet meer aankrijgen. Even aansluiten aan de lader en hij deed het weer. Het moet iets met de update te maken hebben.
|
|
||||
|
||||
Dat had ik ooi tmet me volume knopje bijde 2g Gewoon opnieuw herstellen ...
|
|||
|
|||
Heb allereerst een reservekopie gemaakt van mijn gegevens om vervolgens op herstellen te drukken in iTunes. Daarbij werd 2.1 (5F136) opnieuw geinstalleerd en de reservekopie terug gezet. Na het syncen de kabel er uit gehaald en er toen weer in gedaan maar helaas is het bovenstaande zonder effect.
|
|
|||
|
|||
Ik wil nu de nieuwe firmware er opzetten maar hoe doe ik dit, want mijn power knop werkt niet!?
EDIT: hersteld maar de power knop werkt nog steeds niet Zo kan ik toch onmogelijk quickpwn gebruiken? Laatst gewijzigd door Bomans; 23-09-08 om 10:32. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Als er niet snel iemand een oplossing heeft dan moet ik morgen een gsm gaan kopen want nu heb ik helemaal niets meer
|
|
||||
|
||||
mijn power knop reageert ook veel te slecht na updatenaar 2.1 iemand ook problemen of oplossingen??
|
|
|||
|
|||
Iemand die dit kan maken?
Laatst gewijzigd door Bomans; 26-09-08 om 13:09. |
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het ook niet meer
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan uit knop werkt niet meer | joene28 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 09:54 |
Aan/Uit knop werkt niet. | ultrAslanli-kerem | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 03:21 |
Aan/Uit knop werkt niet meer 3G | Venz | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 11:05 |
Aan/Uit knop werkt niet meer | KCie | iPhone algemeen | 0 | 23-11-09 09:03 |
aan/uit standby knop werkt niet meer | laurensxeon | iPhone algemeen | 12 | 24-10-08 23:04 |
|
|