Problemen met tijden in agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een iphone 4 aangeschaft en mijn agenda vertoont kuren die ik niet eerder ben tegengekomen... Als ik een afspraak in mijn agenda zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met tijden in agenda
Heb net een iphone 4 aangeschaft en mijn agenda vertoont kuren die ik niet eerder ben tegengekomen... Als ik een afspraak in mijn agenda zet om bijvoorbeeld 22.00 en ik bevestig de invoer staat er in mijn agenda ineens dezelfde afspraak bijvoorbeeld 7.00 uur 's ochtends. Tijdzone staat gewoon op Amsterdam. Heeft iemand eerder van deze problemen gehoord?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat de tijdzone op de volgende lokatie wel goed?
Instellingen | Mail, Contacten, Agenda en vervolgens bijna onderaan
|
|||
|
|||
Al geprobeerd, staat "gewoon" op Amsterdam. Kom er niet uit...
|
|
||||
|
||||
Heb je de datum en tijd automatisch of handmatig ingesteld.
|
|
|||
|
|||
Beide geprobeerd, blijf hetzelfde effect hebben. Ik kan ook nergens op internet vinden of deze problemen vaker voorkomen.
|
|
|||
|
|||
Een synchroniseer je die agenda met zoiets als Outlook, Google of MobileMe.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda tijden veranderen! | steven112 | iPhone algemeen | 2 | 02-03-12 17:05 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro | sabali | iPhone algemeen | 3 | 19-02-11 15:46 |
probleem met tijden in de agenda | janprikbord | iPhone algemeen | 4 | 02-02-11 11:24 |
Agenda bekijken tijden gesprek | thunder212121 | iPhone algemeen | 5 | 01-11-08 18:13 |
|
|