Agenda bekijken tijden gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort een iphone 3G 8GB. Ik kan echter m'n agenda tijdens een gesprek niet raadplegen. Is dit normaal? Niet erg handig vind ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda bekijken tijden gesprek
Heb sinds kort een iphone 3G 8GB. Ik kan echter m'n agenda
tijdens een gesprek niet raadplegen. Is dit normaal? Niet erg handig vind ik persoonlijk.... of heb ik iets over het oog gezien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ou idd wel prettig zijn als dat lukt..ik hou me ook aanbevolen voor de oplossing.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het zelf nog niet getest, maar wat krijg je dan te zien?
Je kunt gewoon op de home knop drukken tijdens een gesprek en op de agenda klikken.
|
||||
|
||||
gewoon je 'home' button 1x indrukken en vervolgens je agenda icoon aantikken, je kan zelfs een afspraak inplannen, no problem. Bovenin het scherm staat een groene balk met daarin de boodschap ''keer terug naar gesprek''
|
||||
|
||||
Damm ik zat altijd met een papiertje te klooien THX voor de tip!!
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk, Ik was steeds bezig met de knoppen op het scherm.... Zonder aan de home knop te denken. Bedankt voor de tip.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda tijden veranderen! | steven112 | iPhone algemeen | 2 | 02-03-12 17:05 |
agenda i-phene geeft andere tijden na synchroniseren met macbook pro | sabali | iPhone algemeen | 3 | 19-02-11 15:46 |
Problemen met tijden in agenda | EMS | iPhone algemeen | 5 | 16-02-11 11:49 |
probleem met tijden in de agenda | janprikbord | iPhone algemeen | 4 | 02-02-11 11:24 |
Agenda raadplegen tijdens een gesprek | damnet | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 22:13 |
|
|