mijn iphone niet meer aan te krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit in Thailand en vandaag begaf mijn iphone het. Ik haalde de de iphone uit de oplader en hij gaf nog een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone niet meer aan te krijgen
Hallo allemaal,
Ik zit in Thailand en vandaag begaf mijn iphone het. Ik haalde de de iphone uit de oplader en hij gaf nog een kik, Daarna isie niet meer aan de praat te krijgen. Al reeds een aantal keer hier opgeladen, dus daar kan het niet aan liggen. Sim kaart er opnieuw ingezet, maar er gebeurt niets. Lastig nu ik hier nog een tijdje ben Is dit bij iemand ook gebeurd? Wat kan ik er aan doen. Graag een berichtje. mvg Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een zwart scherm? Je kan de iPhone altijd nog een harde reset geven. Dan moet je de Home knop (onder beeldscherm) en de Power knop (boven rechts op de iPhone) tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone opnieuw opstart. Dit kan wel enkele seconden duren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. | mtijn1991 | iPhone algemeen | 4 | 29-04-11 01:41 |
Help!! Ik krijg mijn iphone niet meer aan! | jevousaime3 | iPhone algemeen | 8 | 23-01-10 00:24 |
I-Phone uitgevallen en niet meer aan te krijgen | Markgoessens | iPhone algemeen | 9 | 21-12-09 10:10 |
Ipod Touch 2G Niet meer Aan te krijgen | Mikatjuh | iPhone algemeen | 2 | 13-02-09 20:04 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
|
|