Help!! Ik krijg mijn iphone niet meer aan! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens een jailbreak met blackra1n is mijn telefoon vastgelopen. Ik kreeg in het scherm de persoon te zien van blackra1n en toen bleef hij daarop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help!! Ik krijg mijn iphone niet meer aan!
Tijdens een jailbreak met blackra1n is mijn telefoon vastgelopen. Ik kreeg in het scherm de persoon te zien van blackra1n en toen bleef hij daarop hangen.
Na hem uit te hebben gezet probeerde ik hem weer aan te zetten, dat lukte niet !!! Help !! wat moet ik nu?? Hij gereageerd nergens meer op ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen.
Probeer je iPhone eens te resetten (home + sleepbutton inhouden tot je het Apple logo ziet).
|
|||
|
|||
Dat heb ik gedaan, hij blijft uit... word nu wel een beetje nerveus!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sluit je iPhone eens aan je computer aan; reageert iTunes dan op je iPhone? Zo niet, dan zul je inderdaad voor DFU moeten gaan. Houdt de home + sleepbutton precies 10 seconden, ingedrukt. Dit moet erg nauwkeurig, en dus echt precies 10 seconden zijn (houd er desnoods een timertje bij). Je hoort na die 10 seconden ook een flits te zien. Vervolgens zal je iPhone gedetecteerd worden door iTunes en zal je deze zo kunnen herstellen. |
|
||||
|
||||
Kan je wel in DFU komen ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het geprobeerd maar ook dat lukt niet? Hij blijft gewoon uit ...... ik hoop dat het niets ernstigs is!
Nee ik kan niet in DFU komen... hij doet niets... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer het nog even keer, en zorg er voor dat je echt precies 10 seconden de knoppen inhoudt. Werkt ook DFU niet, dan is je iPhone waarschijnlijk 'kapot'. |
|
|||
|
|||
Nee doet het echt niet...... het is echt vreemd.. ik heb er niets aan gedaan. Alleen maar toen hij vast liep heb ik hem een harde reset gegeven
|
|
|||
|
|||
Even een update,
Vandaag naar de tmobile shop gegaan en hem laten opsturen. Over 3 weken krijg ik bericht over wat er aan de hand is. Dus.. wordt vervolgd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... | MaartjeK | iPhone algemeen | 35 | 17-04-10 22:18 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
Krijg mijn iPhone niet aan de praat | Buckie | iPhone algemeen | 5 | 25-09-09 20:27 |
krijg mijn iphone niet meer aan de praat | MisterM24 | iPhone algemeen | 6 | 15-07-08 19:02 |
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat | bruut | Unlock [archief] | 22 | 02-12-07 17:22 |
|
|