//

Iphone 3G valt uit / Batterij probleem ?

Iphone 3G valt uit / Batterij probleem ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een best wel vervelend probleem met mijn iPhone 3G 16Gb; hij valt gewoon rondom uit terwijl hij bijv. net 10min van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-09, 17:56
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard Iphone 3G valt uit / Batterij probleem ?

Hallo,

Ik heb een best wel vervelend probleem met mijn iPhone 3G 16Gb; hij valt gewoon rondom uit terwijl hij bijv. net 10min van de oplader af komt. Als ik hem dan weer herstart staat de batterij nog meer op 20%, Terwijl hij 10min geleden nog helemaal vol was!

Als ik hem dan weer even gebruik valt hij weer uit (Wat tevens wel op de goede manier gebeurt met draai cirkeltje)
Dan start ik hem weer op maar krijg ik de melding dat hij helemaal leeg is en aan de oplader moet. Zodra ik hem aan de stroom leg zie ik de batterij weer naar 88% springen, wat op zich wel kan kloppen.

Ik gebruik FW3.1.2 en heb een jailbreak met Blackrain gedaan (Al lang geleden)

Weet iemand hoe ik dit zeer irritante probleem kan oplossen ?
Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door Jeroenz; 29-11-09 om 19:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-09, 19:33
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Probeer eens te herstellen zonder een backup terug te zetten en zonder te jailbreaken. Is je probleem dan opgelost kan je eventueel terug jailbreaken. Is je probleem niet opgelost, dan is er waarschijnlijk iets mis met je batterij.
  #3  
Oud 30-11-09, 20:52
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Hoe ga ik dan mijn contacten, sms'jes en save games terug krijgen ?
  #4  
Oud 30-11-09, 21:44
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenz Bekijk bericht
Hoe ga ik dan mijn contacten, sms'jes en save games terug krijgen ?
Je contacten worden gesynchroniseerd met Outlook (mits aangegeven in iTunes), deze kan je dus gewoon weer terugzetten. SMS'jes en saved games ben je wel kwijt, maar wat de games betreft krijg je dan weer meer waar voor je geld
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #5  
Oud 12-12-09, 21:30
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Van de week hem ik mijn iPhone helemaal gereset en ingesteld als nieuwe telefoon. Echter valt hij nog steeds random uit. Het lijkt erop dat de batterij indicatie niet meer correct werkt.

Iemand enig idee of ik dit zelf kan verhelpen of dat het een hardware probleem is ?
  #6  
Oud 16-12-09, 20:24
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Iemand enig idee?
  #7  
Oud 26-12-09, 19:33
Ratinho Ratinho is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb het zelfde probleem met mijn iphone 3GS 3.1.2. Sinds paar dagen doet mijn Iphone erg raar hij valt onverwachts uit en geeft die aan dat de batterijen leeg zijn terwijl ik hem net nog heb opgeladen.

Als ik hem weer ga opladen geef die aan dat die al op 80 % is. Ook als ik ff mee ga spelen of internetten zuipt die de baterijen binnen 1 a 2 uur leeg. Eerst deed die dat niet hij ging maximaal 2 dagen mee. 3G heb ik ook altijd aantstaan maar daar zal het vast niet aanliggen dan zou die daarvoor ook sneller leeg raken.

heeft iemand enige idee waar het aan kan liggen Dat de baterij zo snel leeg raakt. Ook al heb je nem op standby staan nog steeds loopt die snel leeg.
  #8  
Oud 27-12-09, 11:52
alexeninge alexeninge is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn iphone 3GS 3.1.2. Na het opladen gaat hij slechts 2 uur mee en valt daarna geheel uit. Hier valt momenteel niet meer mee te werken. Iemand een oplossing voor dit probleem?
  #9  
Oud 01-01-10, 16:29
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Gelukkig ben ik niet de enigste. Ik ga eens kijken of ik nog kan downgraden naar FW3.1.
  #10  
Oud 22-01-10, 19:50
Jeroenz Jeroenz is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik heb vandaag een zeer verrassende ontdekking gedaan. Ik heb vanmiddag mn Ei in Vliegtuig modes gezet en heb gewoon ruim een uur zitten gamen zonder dat hij uitviel Dit veranderd heel de situatie, het ligt dus helemaal niet aan de batterij... Maar aan de antenne ofzo iets. Iemand enig idee of ik dan in de goede richting zit ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G valt uit tijdens bellen. Batterij van vol plotseling leeg clautje25 iPhone algemeen 16 27-06-11 23:21
Batterij valt me zo tegen charly777 Archief 1 10-05-10 11:40
iphone valt uit terwijl batterij "vol" is. DaMayan iPhone algemeen 4 15-11-09 21:37
Iphone 3g valt uit. Vanz iPhone algemeen 1 06-09-09 23:58
Iphone valt uit cles iPhone algemeen 3 11-09-08 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.