//

iphone valt uit terwijl batterij "vol" is.

iphone valt uit terwijl batterij "vol" is. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb constant dat mijn iPhone uitvalt. Kan na een paar uur zijn maar ook na 10 min. Wel "netjes" afgesloten met zo'n draailogotje. Even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-08, 13:25
DaMayan DaMayan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard iphone valt uit terwijl batterij "vol" is.

Ik heb constant dat mijn iPhone uitvalt. Kan na een paar uur zijn maar ook na 10 min. Wel "netjes" afgesloten met zo'n draailogotje.

Even wachten en opnieuw opstarten danmaar maar: Daarna gaat hij meestal na het opstarten gelijk weer uit. Even een flash van de homepage en dan boem gaat hij weer afsluiten. Na een tijdje proberen lukt het soms wel om even erin te blijven. Maar na 20 min ofzo knalt hij weer eruit.

Soms krijg ik dan een berichtje dat de batterij minder dan 10% heeft, terwijl de indicator gewoon vol of 4/5 oid staat of komt hij zelfs net uit de lader. Daarom heb ik het idee dat het aan de batterij of niveaumeeting ligt?

Ik heb hem zelfs al teruggebracht naar T-mobile en die hebben hem naar Apple gestuurd. Maar die kreeg ik weer terug met de melding dat ze niets gevonden hadden en dat de update zou moeten helpen. Hij leek het ook weer even iets beter te doen maar na een dag of wat was het weer hetzelfde. Totaal nutteloos dus...

Ik heb nog niets gevonden op inet over dit probleem. Zijn er anderen die dit hebben meegemaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 18:12
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Nogmaals naar T-Mobile gaan, en indien mogelijk demonstreren, dan heb je backup van de verkoper (kunnen ze dan wel aangeven op de bon bij inleveren, lijkt me).
Dit lijkt me geen softwareprobleem.

Nogmaals sturen zou moeten helpen! En een dikke vette klacht indienen natuurlijk..
  #3  
Oud 16-09-08, 23:06
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

heb ik ook een keer last van gehad maar na een reboot had ik er geen last meer van
  #4  
Oud 17-09-08, 16:29
DaMayan DaMayan is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Tja probleem met demonstreren is dat hij het op random intervals doet en wet van murphy dickteert dat bij de demonstratie hij het wel doet.

Maargoed andere iphone bezitters hebben dit nog nooit gezien als ik het laat zien dus ik denk dat inderdaad gewoon een brakke iphone heb en weer terug naar t-mobile moet...
  #5  
Oud 15-11-09, 21:37
jk89 jk89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb mijn batterij volledig opgeladen maar valt na een tijd gebruik gewoon uit. daarna gewoon weer op de power knop drukken dan krijg het apple logo weer. Daarna gaat de tijd terug naar 1.01 uur en de datum naar 1 januari 2000.

Ik hoef ook geen pincode meer in te voeren.

Wie weet wat het probleem is? software of hardware?

Ik heb een amerikaanse Iphone 3g 3.1.2 jailbroken en unlocked
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G valt uit tijdens bellen. Batterij van vol plotseling leeg clautje25 iPhone algemeen 16 27-06-11 23:21
Programma "Mail" valt zomaar uit,,, harns iPhone algemeen 0 03-12-09 18:39
Programma "Mail" valt zomaar uit. harns Archief 3 27-11-09 19:06
Mac OS X: Geheugen/capaciteit vol met "andere" vrieswh iTunes 1 25-07-08 10:15
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.