Programma "Mail" valt zomaar uit,,, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen 27 november heb ik het volgende bericht geplaatst: Het programma "Mail" valt na enkele seconden zomaar uit... Heb de iPhone diverse keren aan / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma "Mail" valt zomaar uit,,,
Afgelopen 27 november heb ik het volgende bericht geplaatst:
Het programma "Mail" valt na enkele seconden zomaar uit... Heb de iPhone diverse keren aan / uit geschakeld. Heb iPhone gesynced met de Mac... Er verandert niks... Iemand ervaring / tips?? Na een "herstel" via iTunes heb ik alles weer op de rit gekregen. Nu, een kleine week later valt mijn "mail" weer uit..... Natuurlijk; de harde reset biedt uitkomst....maar als ik dit elke week moet gaan doen... Lijkt mij niet echt gezond... Iemand???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma "Mail" valt zomaar uit. | harns | Archief | 3 | 27-11-09 19:06 |
iphone valt uit terwijl batterij "vol" is. | DaMayan | iPhone algemeen | 4 | 15-11-09 21:37 |
Wat valt onder "other" in je Iphone? | Yash100 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 15-11-08 13:03 |
Populaire Applicatie "Band" Valt elke keer weg | Cedric_iphone | Archief | 1 | 27-05-08 20:10 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|