Ipod Touch 2G Niet meer Aan te krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik heb een groot Probleem, Gister heb ik een Ipod Touch (2G) Gejailbreaked en dat lukte allemaal volgens wens. Daarna heb ik wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ipod Touch 2G Niet meer Aan te krijgen
Beste Forumleden,
Ik heb een groot Probleem, Gister heb ik een Ipod Touch (2G) Gejailbreaked en dat lukte allemaal volgens wens. Daarna heb ik wat dingen via Cydia op de iPod geinstalleerd waaronder winterboard. Maar na winterboard gaf hij eronder aan (Dat balkje) zo van Reboot Device en toen drukte ik daarop en nou doet hij niks meer. Zoals:
Moet hem uiterlijk morgen terugbrengen naar een virend dus wie kan me helpen, Alvast bedankt! Gr. Mika |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet je iPod Touch 2G even in DFU mode en kijk of iTunes dan wel iets herkend. Zo ja, even restore doen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit, niet meer aan te krijgen.. | mtijn1991 | iPhone algemeen | 4 | 29-04-11 01:41 |
Ipod touch gaat niet meer aan | srgnn-38 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-10 18:59 |
I-Phone uitgevallen en niet meer aan te krijgen | Markgoessens | iPhone algemeen | 9 | 21-12-09 10:10 |
mijn iphone niet meer aan te krijgen | peterkraaijeveld | iPhone algemeen | 1 | 12-12-08 15:32 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
|
|