niet meer ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi iedereen mijn baas heeft van zijn dochter een oud model 8 gb gekregen hij vertelde mij dat zijn dochter had gezegt dat hij eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
niet meer ontgrendelen
hoi iedereen
mijn baas heeft van zijn dochter een oud model 8 gb gekregen hij vertelde mij dat zijn dochter had gezegt dat hij eens vastgelopen is en dat het touch screen schermpje niet meer reageert nou hebben we hem aan de i mac gehad en hij herkende de iphone wel , maar het scherm reageerde niet we hebben hem hersteld en nu is hij dus weer in de simlock gevallen er stond 1.3 software op dus al een oudere versie zelf heb ik er helaas geen verstand van ligt het nu idd aan het beeldscherm dat hij niet meer reageerde , of aan de software of wat kan ik doen? is er misschien iemand in de buurt van oss uden of veghel die de nieuwste software erop kan zetten voor mij of iemand tips? zeg aub niet zoek op het forum maar , want ik ken niets van software ed op de iphone wie kan mij helpen? mvg monique |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan de iPhone restoren naar 2.2, misschien dat het scherm het dan weer doet anders is het een hardware probleem
handleiding: iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.x.x 2G iPhone (Mac) [Updated 2.2] |
|
||||
|
||||
dank je wel!
ik zal proberen of ik voor elkaar klijg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | bjade | iPhone algemeen | 7 | 07-02-14 10:18 |
Kan iphone niet meer ontgrendelen | Erdg | iPhone algemeen | 6 | 12-01-10 21:00 |
kan iPhone niet ontgrendelen 1/3de touchscreen kapot? | proXify | iPhone algemeen | 24 | 06-12-09 22:07 |
HELP! Kan Iphone niet meer ontgrendelen! | Sanne3 | Archief | 3 | 17-09-09 14:07 |
Kan niet ontgrendelen | stijnjasper | Archief | 3 | 14-07-08 14:38 |
|
|