Jailbreak iphone 1G lijkt onmogelijk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heb nog een oude iphone 1G, komt uit amerika, was toen goed gejailbreaked. alleen nu deed hij het niet meer (bleef op het scherm met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iphone 1G lijkt onmogelijk
heb nog een oude iphone 1G, komt uit amerika, was toen goed gejailbreaked.
alleen nu deed hij het niet meer (bleef op het scherm met een annanas staan) , en maakte geen contact meer met itunes. Heb hem toen in DFU mode gedaan en herstelt via itunes. probleem is, er is geen jailbreaksoftware voor de iphone 1... en volgens mij had ik hem ook niet mogen herstellen omdat dan jailbreaken helemaal onmogelijk is.. Enig idee wat ik hier mee aan moet? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hij moet zeker te jailbreaken zijn!
|
|
|||
|
|||
'dat verklaart! bedankt ik ga even kijken!
|
|
||||
|
||||
Aangezien het uit de VS komt zul je die unlock ook nodig hebben.. Dus met die custom firmware zou het helemaal moeten lukken
|
|
|||
|
|||
misschien is dat wel wat @remundo, bij stap 4 van het eerste stappenplan krijg ik bij itunes te horen dat de simkaart geblokkeerd is, dus herstellen gaat niet.
Welk stappenplan kan ik het beste volgen? wil de iphone als backup mobiel gebruiken. whitedoor of unlocken? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 18:05 ---------- moet ik bij whitedoor Phone 2G Normal 5.1 of iPhone 2G Unlocker 5.1 installeren? |
|
||||
|
||||
Werkt je iPhone ook zonder unlock? Zo nee de 2e. Zo ja kies dan de gewone versie.
|
|
|||
|
|||
Een simpele tip: die WhiteD00r firmware is leuk, maar niet fijn in gebruik. Wordt al snel heel traag en de batterijduur van je iPhone halveert zo'n beetje. Je kunt het best gewoon op de standaard 3.1.3 van Apple gaan zitten.
|
|
||||
|
||||
Dus je wilt zeggen: je kunt beter Redsn0w gebruiken?
|
|
|||
|
|||
whitdoor lijkt voor mij het makkelijkst , ik hoef dan niet te unlocken dat gaat automatisch. Echter voor de download zelf werd ik verwezen naar megaupload die dus vandaag uit de lucht gehaald is zag ik op het journaal...
is er nog een alternatief voor unlocken en jailbreaken? bedankt! |
|
|||
|
|||
Zelf weten maar ik zeg niet doen!
|
|
|||
|
|||
welke versie whited00r moet ik gebruiken? mijn telefoon is nog niet geunlocked, itunes zegt locked.
1 unlocked version 2 normal version bedankt, ik begreep het niet helemaal. via een andere site heb ik trouwens de download gevonden. |
|
|||
|
|||
Dan moet je de Unlock hebben!
|
|
||||
|
||||
1. Als je Whited00r gebruikt zul je wel een patch moeten zoeken om push notificaties te fixen. Via Redsn0w hoeft dat niet
2. Jij hebt de Unlocker versie nodig 3. En via een andere site? Ik raad je aan gewoon de officiële site te gebruiken 4. Hier staat de officiële handleiding. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 op 4.3 (8F191) bevestiging gevraagd indien jailbreak onmogelijk | cr41l | Jailbreak | 2 | 11-09-11 20:25 |
iPhone: Jailbreak onmogelijk | Gerrito | Jailbreak | 20 | 10-03-11 00:53 |
Iphone 3G. Lijkt dood. | Sweng | iPhone algemeen | 2 | 09-11-10 17:32 |
iphone lijkt dood? | frankvh1990 | iPhone algemeen | 3 | 18-01-09 23:09 |
iPhone: Herstel na jailbreak onmogelijk | bartezv | Jailbreak | 7 | 29-10-08 22:39 |
|
|