Iphone 3G. Lijkt dood. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier een 3G, maar helaas is hij er ineens mee opgehouden. Dwz geen appeltje, geen recovery mode, wordt niet herkent in itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G. Lijkt dood.
Hallo,
Ik heb hier een 3G, maar helaas is hij er ineens mee opgehouden. Dwz geen appeltje, geen recovery mode, wordt niet herkent in itunes en als ik hem aan de lader int stopcontact of de computer doe, doettie ook niets. Iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je iPhone in DFU en probeer hem zo te herstellen in iTunes. Werkt dat niet, dan is de iPhone rijp voor de vuilbak (of voor reparatie ).
|
|
|||
|
|||
zo gaan we niet met iphones he in de vuilbak kom op!ik zou hem laten repareren of op marktplaats zetten voor onderdelen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone scherm lijkt niet meer te werken | nxken | iPhone algemeen | 7 | 02-01-10 12:30 |
iphone lijkt dood? | frankvh1990 | iPhone algemeen | 3 | 18-01-09 23:09 |
Waarom lijkt Safari zoekmachine (iPhone) nep? | Doblie | Chat en geruchten | 1 | 13-10-08 20:21 |
iPhone lijkt weer gelocked te zijn | keers | iPhone algemeen | 14 | 16-12-07 19:58 |
|
|