iPhone lijkt weer gelocked te zijn discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone versie 1.1.1 die prima werkte maar nu werkt de slide-bar niet meer en kan ik niet meer in de iphone komen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone lijkt weer gelocked te zijn
Ik heb een iphone versie 1.1.1 die prima werkte maar nu werkt de slide-bar niet meer en kan ik niet meer in de iphone komen. Dat lukt wel via het resetten en dan weer aanzetten: dan kom ik op het iconen-scherm maar de iconen onderaan werken niet meer.
Help please! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben bang dat je scherm defect is. Dus je kunt niet meer slide to unlock doen? En de icoontjes Phone, Mail, Safari, iPod doen het ook niet meer?? |
|
||||
|
||||
Damn dit komt erg veel voor... Ik sta egt doodsangsten uit dat dit ook bij mij gaat gebeuren...!?! Zijn hier btw ook iPod touch reports van?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe duur is het fixen van dat? 180 euro ofzo nietwaar? dure grap |
|
||||
|
||||
Wanneer dat je overkomt hoef je toch alleen het scherm te laten vervangen?
Gelukkig valt het op die manier nog te fixen, en niet dat je hem terug moet sturen (en dat ze hem waarschijnlijk toch niet in behandeling nemen). Na hoelang gebeurd zoiets? |
|
||||
|
||||
Het zou handig zijn dat iedereen die dit probleem heeft/had even het weeknummer van de productie van de iphone hier neer zet, misschien is het een reeks uit een bepaalde week? Ik begin me ook zorgen te maken, op Hackint0sh komt dit ook zeer regelmatig voor....
|
||||
|
||||
Misschien is het wel een soort illegal-unlocking-virusje... wie weet?
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post28108
Probeer deze eens, ik hoop dat je er wat aan hebt... |
|
|||
|
|||
inderdaad, de icoontjes onderop deon het niet meer en bij het opstarten verschijnt bovenin (even) een klein (dicht) slotje
|
|
|||
|
|||
ga ik eens even naar kijken, dank je. Zu het zin hebben om 'em te 'virginizen' en de hele procedure opnieuw uit te voeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
enig idee wat het slotje bovenin te betekenen heeft? of staat dat er altid al
|
|
|||
|
|||
enig idee wat schermvervangen kost?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor reparatie + kosten kun je het beste hier even kijken.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cellen in Numbers zijn soms automatisch weer leeg | Kurtaul | iPad algemeen | 0 | 18-12-10 17:57 |
Unlock Dieven zijn weer op pad ! | Undertaxxx | Chat en geruchten | 128 | 05-01-09 00:12 |
|
|