//

Kan iPhone 4s niet configureren bij eerste opstart

Kan iPhone 4s niet configureren bij eerste opstart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb afgelopen week een iPhone 4s (16GB) gekocht via marktplaats. Bij het ophalen heeft de verkoper mij laten zien dat hij het deed. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-12, 13:52
iivarr iivarr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard Kan iPhone 4s niet configureren bij eerste opstart

Hallo,

Ik heb afgelopen week een iPhone 4s (16GB) gekocht via marktplaats.
Bij het ophalen heeft de verkoper mij laten zien dat hij het deed. Hij deed de telefoon aan en hij kwam direct in het configureer scherm waar je je taal land etc moet kiezen. Vervolgens moest er een verbinding gemaakt worden met iTunes, aangezien er geen computer aanwezig was oid konden we deze stap niet nemen dus ben ik er maar vanuit gegaan dat ik dit thuis zelf moest doen.

Ik heb de telefoon dus gekocht van de desbetreffende persoon en thuis meteen aangesloten op mijn computer en verbonden met iTunes. Tot mijn verbazing bleek bij het verbinden met iTunes een foutmelding op te treden:
'Er is een probleem met uw iPhone
Onze excuses, de iPhone die u heeft aangesloten kan beschadigd zijn en kan niet worden geactiveerd. Wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek Apple Support'

Ik vind dit erg vervelend wat het betekent dat ik mijn iPhone niet kan configureren en dus niet kan gebruiken. Is er iemand die mij uit de brand kan helpen of ben ik gewoon opgelicht?

Zelf heb ik geprobeerd een volledige herstel van de telefoon te doen via recovery mode, helaas heeft dit niet mogen baten.
Daarnaast kun je bij het configureren kiezen voor een Wi-Fi verbinding of een iTunes verbinding, helaas kan ik geen verbinding maken met wat voor Wi-Fi netwerk dan maar ook.

Mvg, Ivar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-12, 20:52
iivarr iivarr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard

Kan het zijn dat er een provider lock op de telefoon zit?
Volgens de verkoper had hij hem namelijk nooit gebruikt, dus kan ik me voorstellen dat hij ook nog niet geactiveerd is bij Apple.
Ik las ergens dat ik pas mijn t mobile simkaart erin kan doen zodra hij van de provider lock af is, kan dit kloppen?
  #3  
Oud 10-04-12, 21:14
iivarr iivarr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard

Niemand enig idee!?
  #4  
Oud 10-04-12, 21:19
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik denk dat je eigen idee al erg goed is. Die lock...
  #5  
Oud 10-04-12, 21:25
iivarr iivarr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard

Waarom geeft hij dan de melding "beschadigd"? Ik ben er inmiddels achter dat het een toestel is van Vodafone Duitsland. Als ik nu dus een duitse vodafone sim erin zou drukken zou hij het moeten doen?
  #6  
Oud 02-06-12, 02:01
vetmenneke vetmenneke is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

het is nu 02/06 heb je ondertussen reeds een oplossing
zit met hetzelfde probleem, maar met een vodafone UK, een Vodafone Sim-kaart geeft mij geen oplossing
  #7  
Oud 05-08-12, 15:34
knibber knibber is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 37
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, is nogtans een belgische iphone.
Heb hem gekocht van een vriend, die hem ook via via gekocht had.

uiteindelijk heb ik de iphone kunnen hacktiveren met redsnow, maar volgens mij is de connector van de sim-kaart of dergelijke kapot, want er blijft altijd staan
" geen service", ook al zit er geen sim in??

Ik heb de iphone al open gehaald maar de contactjes van de simconnector zien er nog goed uit?

mvg
Jan
Reageren

Labels
iphone 4s probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Alleen optie configureren bij aansluiten Iphone op Itunes muffin82 iTunes 2 08-04-12 22:36
Foutmelding in iTunes bij configureren iPhone 4 wilmavdh iTunes 4 10-07-11 16:51
Windows: Foutmelding bij opstart Ashcat iTunes 0 26-06-10 16:11
Opstart Probleem Wie Kan Me Helpen??? martijntju Archief 3 26-06-08 21:01
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 02:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.