//

Alleen optie configureren bij aansluiten Iphone op Itunes

Alleen optie configureren bij aansluiten Iphone op Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik mijn Iphone aansluit op Itunes krijg ik alleen de optie om mijn Iphone te configureren naar een herstelpunt of configureren als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-12, 21:03
muffin82 muffin82 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Alleen optie configureren bij aansluiten Iphone op Itunes

Hallo allemaal,

Als ik mijn Iphone aansluit op Itunes krijg ik alleen de optie om mijn Iphone te configureren naar een herstelpunt of configureren als nieuwe Iphone. Als ik hem terugzet naar een herstelpunt dan krijg ik gelijk weer deze melding. Kortom, ik kan niet meer synchroniseren met Itunes. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-12, 16:35
agoegiegoe agoegiegoe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo, ik heb hetzelfde probleem... na een poging tot "downgraden" met de bedoeling daarna te jailbreaken. Muffin82 heb je het probleem ondertussen opgelost?
  #3  
Oud 08-04-12, 22:36
hanane7 hanane7 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem, ben er mee na de apple store geweest daar hebben ze me geadviseerd itunes te verwijderen en opnieuw te downloaden, dit gedaan maar blijf met hetzelfde probleem zitten, ben zelf niet behoorlijk handig met dit speelgoed, iemand advies?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! bram-stokman iTunes 3 29-10-11 18:17
optie scherm verschijnt niet meer in iTunes na aansluiten iPhone 4. Thomazie iTunes 0 13-10-11 20:20
Foutmelding in iTunes bij configureren iPhone 4 wilmavdh iTunes 4 10-07-11 16:51
iPhone herstart bij aansluiten iTunes chonazz iTunes 1 09-03-09 22:42
Windows: Iphone alleen het logo bij aansluiten Erwink85 iTunes 7 20-10-08 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.