//

iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie!

iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Op de een of andere manier wil m'n iPhone niet synchroniseren met iTunes. Wanneer ik mijn iPhone aansluit via de kabel of via Wi-Fi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-11, 22:14
bram-stokman bram-stokman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie!

Hoi,

Op de een of andere manier wil m'n iPhone niet synchroniseren met iTunes.

Wanneer ik mijn iPhone aansluit via de kabel of via Wi-Fi maakt geen verschil, dan krijg onder het vinkje van iPhone alleen het scherm te zien: "iPhone configureren". waaronder ik dan kan kiezen om hem als nieuw te installeren of te herstellen.

Ik heb het beide geprobeert, maar iTunes blijft alleen deze optie weergeven. Daarnaast ben ik ook al mijn aangeschafte muziek kwijt. kortom erg irritant!

iTunes opnieuw installeren etc. wil ook niet werken. Heeft iemand nog tips of last van hetzelfde?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 11:51
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik zou je iPhone in DFU zetten en hem toch maar eens herstellen. Blijkbaar toch iets niet goed gegaan bij installeren ofzo?
  #3  
Oud 29-10-11, 13:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram-stokman Bekijk bericht
Hoi,

Op de een of andere manier wil m'n iPhone niet synchroniseren met iTunes.

Wanneer ik mijn iPhone aansluit via de kabel of via Wi-Fi maakt geen verschil, dan krijg onder het vinkje van iPhone alleen het scherm te zien: "iPhone configureren". waaronder ik dan kan kiezen om hem als nieuw te installeren of te herstellen.

Ik heb het beide geprobeert, maar iTunes blijft alleen deze optie weergeven. Daarnaast ben ik ook al mijn aangeschafte muziek kwijt. kortom erg irritant!

iTunes opnieuw installeren etc. wil ook niet werken. Heeft iemand nog tips of last van hetzelfde?
Uw muziek die staat normaal gezien wel nog op je pc of laptop in de map van itunes, die staat bij de meeste mensen (heb wel windows) op de c-schijf, daar staat itunes, als ge daar op klikt en eens op de mappen ervan klikt dan moet in één van deze je muziek normaal gezien nog staan. Die kan je wel terug op je iphone/ipad krijgen.

Is dat niet het geval; dan moet je zoals mij doen en voor alle zekerheid altijd alles op een bv externe harde schijf ofzo zetten, ik doe dat altijd, ben ik altijd zeker van ik alles nog heb .
  #4  
Oud 29-10-11, 18:17
bram-stokman bram-stokman is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Dankje, ik ga het gewoon eens proberen. Jammer van de muziek, maarja.
Reageren

Labels
configureren, herstellen, iphone, itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. slinky89 iTunes 1 30-03-11 00:53
Itunes kan niet synchroniseren scubaman iTunes 0 17-06-10 14:30
iTunes kan 2 podcasts niet synchroniseren/vinden XIII iTunes 0 03-10-09 16:33
Kan niet synchroniseren met iTunes maxzim iTunes 2 04-09-09 18:54
iTunes kan App's niet synchroniseren. Zspirit iTunes 2 07-09-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.