Kan niet synchroniseren met iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb toenet een album op mijn iphone gezet, toen ik daarna weer een album erop wou zetten begon het scherm van mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet synchroniseren met iTunes
Hallo,
Ik heb toenet een album op mijn iphone gezet, toen ik daarna weer een album erop wou zetten begon het scherm van mijn iPhone om te springen van het gewone lockscreen naar het batterijtje, en weer terug en daarna krijg ik een berichtje van windows (zie bijlage) Ook had ik het "probleem" dat ik ondanks dat ik FW 3.0 heb geďnstalleerd geen batterijpercentage op mijn scherm heb staan. iemand anders met hetzelfde probleem? Alvast bedankt, Maxim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het zal helpen, maar misschien pc en iPhone 'ns heropstarten..?
Anders kan je je iPhone ook nog in DFU aan iTunes koppelen, dat werkt altijd! Het is trouwens enkel bij de iPhone 3GS dat het percentage getoond wordt, bij de 3G kan dit enkel dmv jailbreak. |
|
|||
|
|||
ik had m'n iphone al eens opnieuw opgestart maar m'n pc nog niet, maar hij doet het nu weer!
Bedankt voor de tip! |
Labels |
itunes, scherm flikkert, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes kan niet synchroniseren | scubaman | iTunes | 0 | 17-06-10 14:30 |
iTunes kan 2 podcasts niet synchroniseren/vinden | XIII | iTunes | 0 | 03-10-09 16:33 |
Kan ik synchroniseren met 2 verschillende pc's waarop itunes draait ? | Bave | Archief | 3 | 04-07-09 21:02 |
iTunes kan App's niet synchroniseren. | Zspirit | iTunes | 2 | 07-09-08 21:43 |
|
|