Iphone alleen het logo bij aansluiten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal.. Ik heb vandaag mijn Iphone binnengekregen. Nou is het probleem, dat als ik mij iphone aansluit op de computer, deze alleen een logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone alleen het logo bij aansluiten
Hallo allemaal..
Ik heb vandaag mijn Iphone binnengekregen. Nou is het probleem, dat als ik mij iphone aansluit op de computer, deze alleen een logo van apple weergeeft. Dit logootje verdwijnt dan na +/- 20 seconden. En doet dan helemaal niks meer. Verschillende malen gebeld maar wordt daat ook niets wijzer van. Wie weet waar dit aan kan liggen? Eventuele extra info: Itunes 8 Windows XP SP2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
welke melding krijg je in itunes?
is het een Nederlandse iphone of een unlockte uit belgie?
|
||||
|
||||
Krijg geen enkele melding in itunes en een echte nederlandse via t-mobile besteld!
|
|
||||
|
||||
eens een restore proberen.
iphone uitzetten en afkoppelen,homeknop indrukken en samen inpluggen aan je pc; nu zou je melding moeten krijgen van itunes dat er een iphone in herstel is gevonden. druk op herstel in itunes en iphone zou moeten werken |
|
||||
|
||||
DOA
Ben vandaag ff bij de T-Mobile store geweest.
Heb waarschijnlijk een DOA! Stuur de iphone terug en krijg binnenkort een nieuwe toegestuurd! I.i.g bedankt voor de hulp! |
|
||||
|
||||
Da's wel erg vervelend zeg! .. Wel mooi dat je een nieuwe krijgt
|
||||
|
||||
Da's k*t, heb je hem eindelijk, ben je blij en kun je nog wachten.
Sterkte!
|
||||
|
||||
Krijg morgen de nieuwe alweer binnen, dat is wel aardig van ze.
hoef hem gelukkig niet eerst op te sturen. De oude nemen ze gelijk mee! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden | yns_75 | iTunes | 5 | 10-08-10 16:04 |
iPhone 3G: Stuck bij het ....sn0w logo | Dems | Unlock | 7 | 14-07-10 16:35 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
iphone blijft hangen bij het logo | mrgoolie | Unlock [archief] | 11 | 28-11-07 19:00 |
|
|