Stuck bij het ....sn0w logo discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze iPhone van een vriend gekregen om hem te maken e.d. maar hij zit vast bij dit logo. Wat moet ik doen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stuck bij het ....sn0w logo
Ik heb deze iPhone van een vriend gekregen om hem te maken e.d. maar hij zit vast bij dit logo. Wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Edit: het is het blacksn0w logo.
|
|
|||
|
|||
Zoals ook het onemorething forum aan je is gevraagd ;D - heb je wat meer info over wat die vriend aan het doen was? Welke firmware etc. Dat zou wellicht helpen..
|
|||
|
|||
. iPhone 3G FW. 3.1.3 met blacksn0w wat dus niet kan, toch?
|
|
||||
|
||||
Het zou in principe wel kunnen. Jouw vriend zou namelijk op firmware 3.1.2. de iPhone unlocked hebben, en vervolgens met een custom firmware de iPhone hebben ge-update. Dan verlies je namelijk niet je unlock.
|
|||
|
|||
Het zou wel kunnen maar dan zou dit niet zijn fout gegaan toch?
|
|
|||
|
|||
even herstellen gebruik wel een orginale usb kabel aangezien het soms niet werkt met imitate
|
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem met Blacksnow.
Met redsn0w had ik nergens last van. Probeer het daar eens mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden | yns_75 | iTunes | 5 | 10-08-10 16:04 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
iPod touch: ipod stuck bij recovery | itouch joey | Jailbreak | 2 | 09-05-10 14:23 |
Windows: Iphone alleen het logo bij aansluiten | Erwink85 | iTunes | 7 | 20-10-08 21:02 |
iphone blijft hangen bij het logo | mrgoolie | Unlock [archief] | 11 | 28-11-07 19:00 |
|
|