unlock 3gs 32 gig uit Slowakije discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet of kan mijn 3gs 32 gig uit Slwakeije unlocken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock 3gs 32 gig uit Slowakije
Wie weet of kan mijn 3gs 32 gig uit Slwakeije unlocken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bijvoorbeeld, welke firmware draait erop, welke baseband?
|
|||
|
|||
als hij 3.1.3 heeft met nieuwste firmware is antwoord simpel nee
als hij 3.1.2 heeft met baseband 05.11.07 dan wel |
|
|||
|
|||
Upgedate naar 3.1.3
Kan ik hem nu weggooien dan? |
|
|||
|
|||
Ik had 3.1.2 heeft met baseband 05.11.07 .
Toen heb ik per ongeluk netwerk verwijderd en moest hem aan de pc bengelen en daarna wou hij niet meer. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan helmaal niks!
Nog niet aanzetten. |
|
|||
|
|||
21 juni komt ios4 beschikbaar, kort hierna zal waarschijnlijk de jailbreak/unlock methode ook worden vrijgegeven. Tot dan heb je een dure iPod in je bezit.
Sterkte! |
|
|||
|
|||
Ik kan hem zelfs niet als i-pod gebruiken want hij geeft alleen maar aan plaats simkaart.
Is er een manier zodat ik hem wel aan kan krijgen zodat ik zeker kan zijn dat hij geupdate is naar 3.1.3 en 15-11-07 is? |
|
|||
|
|||
als je hem weggooid stuur hem dan maar naar me op betaal ik de verzendkosten wel.
|
|
|||
|
|||
Whoeehoee nog kleine 2 weken
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg een mailtje dat deze altijd werkt!
Iemand ervaring mee? Verwijder Iphone lock iphone unlocken simlock van je iPhone | |
|
|||
|
|||
Citaat:
je kan hem wel zo verkrijgen dat je hem als dure ipod kan gebruiken op dat punt zit ik zelf nu ook heb hem ook al jailbreak erover gekregen maar simkaaret is mij nog niet gelukt. op dat punt weet iemand hoe je in cydia je iphone simlock vrij kan krijgen?? gaat om een 3GS 3.1.3 05.12.01 |
|
|||
|
|||
Ik zou nooit betalen voor een unlock . Als de unlock mogelijk is dan is die via het devteam of geohot of welke bekende jailbreaker/unlocker dan zo te verkrijgen en word dat hier op iphoneclub wel gemeld
|
|
|||
|
|||
We zijn nu een eindje verder,
wil het nu wel? |
|
|||
|
|||
Wat is dat en hoe kom ik daar achter?
|
|
|||
|
|||
serienr.87925*****
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
unlock 3gs 3.1.3 uit usa | ruud.corine | Archief | 1 | 22-04-10 19:39 |
3gs 32 gig jailbraken mogelijk ?? | milazzo21 | Archief | 1 | 13-03-10 20:27 |
Iphone 16 gig uit londen? | rikkie123 | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 15-02-08 12:56 |
|
|